Once upon a time - Temná stezka


q7Wwy.png

Buenos dias, 
Once upon a time je knižní meme projekt, který je v češtině známý jako 'Bylo nebylo'. Cílem tohoto projektu je zveřejnit větu či dvě z knihy, kterou právě čtete nebo jste právě teď dočetli a zrovna nic jiného nečtete. Na mém blogu tento projekt výdáte už po několikáté a vždy v úterý!


Další březnový týden se nesl ve stylu drsných krimi od mistrů svého oboru - Temná stezka od Asy Larsson!
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


Databáze knih
 Mrazivý jarní večer na jezeře Torjetrask. Led by silný, něco přes metr.

Třetí díl na sérii Rebecky Martinsson... a jsme za polovinou této série. Jde o čtvrtou knihu, kterou jsem od této autorky četla a jsem nadmíru spokojená. Už jsem se v tomto díle místy nenudila jako v prvním a zdálo se mi, že autorky styl se přitom skoro vůbec nezměnil. Konečně však autorka změnila hlavní téma knih a utekla tak od knězů z minulých dvou dílů. Momentálně jsem skoro u konce a mohu říct, že kniha je oproti jiným dosti akční. Už to není promakané jenom ze strany postav, ale už i ze strany akčního děje. Knihu jsem viděla jako průměrnou možná lehce nadprůměrnou, protože bych nerada byla zklamaná, ale nakonec jsem si mohla říct i vyšší nárok. 
Temná stezka zatím převršuje moje nároky a jsem velice zvědavá na posledních pár stránek. Jediné mínus u dílu vidím, že někdy se ztrácím v časech. Všechno mi připadá jako napsané v jednom čase a někdy mám pocit, že to co už se stalo a co se jakoby popisuje, tak se teprve děje. Není zrovna dobrý pocit, když víte, že postava zemřela, ale najednou se prochází po Stockholmu..


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři