Instadiary - duben | The End of another chapter









Jak vidíte, je to prostě směs všeho. Někdy pokus o umělecké fotografie na styl Weheartit a někdy prostě momenty, které se mi podařilo zachytit. Duben byl pěkný i když náročný měsíc, co se týče školy, nakonec pro mě vše dopadlo skvěle, ale o tom už jeden článek je. Opět mohu říct, že na příští měsíc se můžete taky těšit, protože už ted těch fotek je více než dost. Brzy na blog publikuji jeden docela vážný článek ohledně budoucnosti tohoto blogu. No, co si budeme povídat, na blog už skoro vůbec nepíšu, každý den tréninky a škola, do toho kamarádi a hlavně - no, to si nechá na onen článek. Užívejte si pěkné počasí... :)


2 komentářů:

  1. Skvelé fotografie! ♥ Niečo podobné som kedysi písala aj ja, ale mám málo času a veľa povinností, tak som od toho upustila :D

    OdpovědětVymazat
  2. tie tenisky su super :)

    http://7bluedots.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři