Vánoce 2014 | RANDOM POST

It's to cose Buenos dias, tak jsou Vánoce bohužel za námi, alespoň ta jejich nejzábavnější část.  Teď nás čeká Nový rok, ale ten si ještě taky chvíli počká. Původně měl tento článek být již den po Vánocích, ale přes čas to bohužel neproběhlo.
Na spousty webech se začínají objevovat články ohledně "What I got for a Christmas?" a jelikož jsem to nechtěla mít takové jednotvárné a nechci, aby to vypadalo jako, že se předvádím, spojila jsem tedy pár menších článků a vytvořila pro vás Vánoce 2014. ..
Já osobně..


http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

...moc ráda čtu tyto povánoční články, stejně tak i předvánoční a vánoční jsem četla. A když mám něco ráda, tak proč to neudělat taky? Začnu tam, kde by se začít mělo - na začátku dne!

Ráno jsem vzbuzená celkem dost brzy, ale nějak mě to nevadí, protože alespoň tak mám více času. V rodině se chlebíčky dělají až na Štědrý den těsně před tím než se vzbudí ostatní, aby to byla jakási snídaně, a tak jsem mámě pomohla udělat chlebíčky a bramborový sálat. Byla jsem neskutečně ráda, když mi máma nabídla, že by letos mohli být trochu zdravé Vánoce a místo majonézy jsme dali bílý jogurt, místo řízků lososa. Nádherně mi to začal den, avšek sníh stále chyběl a já jakobych se nemohla naladit na vánoční atmosféru, vůbec jsem necítila, že dnes jsou Vánoce (!). Dala jsem tomu tedy čas.
. мy ѕιlly lιғe . | via Tumblr
WHI.com
V osm se vzbudili ostatní a do té doby jsem se koukala po X letech na televizní seriály a jen tak lehce ujídala ovoce z talířů, na cukroví jsem neměla chuť.  Teprve v deset se začal zdobit stromeček, což je oproti předchozýmu roku dost pozdě. Letos jsme se kupodivu dohodli na dvou barvách a jelikož v Tescu měli levný umělý sníh, nastříkaly jsme ho snad všude kam to šlo [:D]. Vypádá to opravdu luxusně! K obědu jsme měli zelňačku, kterou já upřímně nemusím, protože mi příjde naprosto kyselá a nechutná, ale jelikož bych se jinak nenajdla, dala jsem si. Nikdy jsem doopravdy nevěřila na zlatý prasátko, a proto jsem taky nezůstávala o Vánocích o hladu [ :D].
I když jsem plánovala, že o Vánocích cvičit nebudu, naskytl se čas a já se nudila, takže jsem si na pár minut šla zaběhat.
 Kolem druhé hodiny jsme se s tátou vypravili k babičce, kde jsme museli být až do doby, co bude večeře, aby to všechno se stihlo nachystat a rodiče měli čas všechno zařídit. Tohle čekání mě každý rok úplně zabíjí! Já bych se nejraději rozeběhla domů a byla tam, ale chodit takhle k babičce a dědečkovi je už skoro naše tradice.
Přes tři hodiny jsem jen zírala na pohádky a těšila se na večer. Upřímně říkám, že takhle dlouhou dobu jsem u televize nestrávila, protože já se na ni ve svém volném čase nekoukám a málokdy se u ní zdržím na více než 3 filmy za sebou. Když už mě začal od ležení bolet zadek, mohli jsme jít konečně domů!Asi si dokážete představit, jak pak rodiče zdržují. Přišli jsme domů, hodili kabáty na postele a utíkali ke stolu na večeři. Máma mi udělala lososa a jinak ostatní měli obyčejné řízky. Prostě klasické Vánoce, při kterých jsem se poprvé nedotkla cukroví, zato jsem měla v sobě snad tisíc kousků jablek, hrušek a mandrinek. Nevidím problém nejíst cukroví na Štědrý den [ :)].
A konečně ke stromečku! Přes celý den jsem viděla pět filmů, ať vánočních, tak ne. Většinu dárků jsem sice už věděla, protože jsem si je sama vybírala, přesto tu byl jeden, o kterém jsem prakticky nic nevěděla..
A co jsem to tedy dostala?

fQA9Z
Chci se omluvit za nějaké fotky, které nejsou otočeny do správného úhlu, ale momentálně mám skoro vyčištěný počítač a chybí mi v něm mé grafické programy..
Knižíšek byl na mě letos mimořádně hodný a přinesl mi hned dvě knihy od brilantního spisovatele Darrena Shana. Procesí Mrtvých, které mi dala nejlepší kamarádka před Vánocemi [ :3], a Bratři až do smrti, které jsem dostala od babičky a dědečka. O knize jsem věděla už od dne, co vyšla a hned ten den jsem ji obědnala, abych jí měla na Vánoce u babičky. Nemohu se dočkat, až se do ní vrhnu! Konečně mám celou ságu doma... poslední knihou je Čtyřka od autorky Divergence, jakožto fanoušek, co považuje Divergenci za lepší než HG, to byla jasná volba! Od mámy mám ještě slíbenou návštěvu knihcentra a vsadím se, že další knížky přibudou.

H348SvdpQq

Roztomilý polštářek, ale ...v němčině [ :/]. Stejně je roztomilý, i když ta němčina ho trochu kazí..Dále kosmetický boxík se stíny,lesky a makeupem od Boulevard a od babičky a dědečka ještě Nivea. [ :D]
tY17Xwe7LfV6xqn

Tři trička - Boston z New Yorker, vtipné s trávou a ještě jedno z New Yorker - Superman!

Z8vhTn437MWZgv




A tři nejdražší dárky, o kterých jsem skoro nic netušila Herní myška World of Warcraft, ze které mám fakt radost, i když si na ni musím ještě zvykat... a ....Iphone 4, nový mobil + obal.

Mobil jsem potřebovala už půl roku, protože od tábora jsem byla bez něj. Původně jsem mamku prosila o Prestigio a v životě by mě Iphone nenapadl, protože vím, že je to docela drahé. Bylo pro mě naprosté překvapení, najít ho pod stromečkem! Jsem za něj velice ráda a budu si ho strážit jako oko v hlavě!
 Kromě tehto dárků jsem ještě dostal menší drobnosti, které semi fotit opravdu nechtěli. Mezi ně patří termo prádlo, velký plyšový pavouk, který už visí na zdi, a nové teplé botky, ke kterým se váže vtipná situace z města, kde jsme je kupovali..

Doufám, že jste článek nebrali jako povyšování se, ale pouze jako sdílení mé radosti z dárků. I já jsem do teď přečetla několik těchto článků s povánočním tématem a v té souvisloti se nebojte mi hodit odkaz dolů, ráda se podívám...
Na tyto Vánoce budu vzpomínat ještě dlouhou dobu a co vy? Jaké Vánoce jste měli u vás?
post signature




4 komentářů:

  1. Ty si napísala na FB, že snáď sa bude len trochu líbiť ? :) Je skvelý ten článok, taký pohodový :) Pozývam ťa na moju prebiehajúcu giveaway http://korytna.blogspot.sk/2014/12/novorocna-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné dárečky! :) Já teď mám docela dilema, jestli Čtyřku chci nebo ne, obzvlášť vzhledem k tomu, že jsem ještě nečetla Alianci a vlastně se mi ani nechce. Celkově nevím, jestli mám na podobné knížky ještě chuť, budu nad tím muset podumat. :)
    Ten polštářek je vážně roztomilý! :)
    Taky mě letos k Vánocům nejvíce překvapil nový mobil, sice jsem si stěžovala, že mi ten současný začíná blbnout, ale vůbec jsem nečekala, že bych mohla nový telefon najít pod stromečkem. Když jsem balíček rozdělávala, myslela jsem si, že to bude voňavka, takže telefon byl šok. :D Ale mám z něj radost, stejně jako ty. :)
    U nás Vánoce už nejsou tak speciální jak bývaly, přece jenom se sestrou už nejsem děti, takže to už ztratilo takové to kouzlo, kdy člověk s natěšením čeká na večer. :) Ale aspoň je to den, kdy se výjimečně téměř nehádáme a v klidu spolu koukáme na vánoční filmy. A i to je fajn, jop. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že i když člověk nečetl Alianci, může se mu Čtyřka líbit. Sice to nemá úplně svůj vlastní příběh, ale je to skvěle napsané.
      Moje sestra ještě naštěstí nebo bohužel spadá do kategorie mladších dětí a tak ještě trocha těch pravých dětských Vánoce ve mě trvá. :)
      Přesně to jsem si taky myslela, že to bude voňavka, ale ejhle.. mobil. :D Je hezký, když nás rodiče opravdu překvapí...:')

      Vymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři