Čtivo na léto 2015 | Anika Rodriguez

Poslední týden školy, kdy stejně většina z nás už nic nedělá, je před námi! To znamená, že se prázdniny, kdy se někteří budou flákat u moře a někteří na zahradě, kvapem blíží. Už jste přemýšleli, co s tím volným časem uděláte? Já mám jasno, jako správný milovník knih už na stolku mám seznam knih, které prostě (čtěte možná) přečtu. Upřímně si nedovedete představit, s jakou nechutí do té školy chodím. Bohužel už nemám v hodinách, co dělat, vše je probrané, učitelky z toho šílí patrně více než my. A už to málem dnes dopadlo na další "rozumnou" výměnu názorů s naší češtinářkou. Jako promiňte, paní učitelko, ale teď jste mi řekla, ať si ten časopis přečtu, o uklízení nepadlo ani slovo!...dost, než se tu zase rozčílím. 

3MB2j.jpg
________________________________________________________________


Kniha: Harry Potter (1.-7.)
Spisovatel: J.K. Rowling
Ehm.. měla bych se stydět, ale ještě jsem nečetla všechny díly Harryho Pottera! Proč? Jednoduchá odpověď, už jsem to zkoušela, když jsem byla mladší (logicky by se mi to mělo líbit více), ale pravda byla takové, že se mi to moc nelíbilo. No, a tak jsem s tím tedy sekla, ale teď, po pár letech, jsem si dala předsevzetí, že do Pottera jdu znovu. Přece jen je to fantasy klasika a jednou by mi to chybělo. Nebyla bych to já, kdybych si hned neusmyslela, že to dám v angličtině. Takže tyto prázdniny vidím jako léto strávené v  škole...Rokfort. 





Kniha. Netopýr
Spisovatel: Jo Nesbo
Taky moc nemusím představovat. Jo Nesbo, král krimi. Krimi se mi čte velice pěkně a dalo by se říct, že jsem se do něj opravdu zamilovala, přestože jsem ještě ta mladší generace. O autorovi se mluví stále a všude, ale já nemohu,  a tak bych to viděla tak, že si po vysvědčení zajedu koupit netopýra a uvidíme, zda se i to bude líbit. 
Databáze





Kniha: Zhubni!
Spisovatel: Stephen King
Stephana Kinga mi chválí snad všichni, dokonce i kamarád, který přímo moc nečte.  S autorem to vidím tak, že nejdříve zkusím nějakou menší knihu  a v případě, že by mi jeho styl seděl (což doufám, že bude), tak bych si pořídila Osvícení a TO, protože bych se ráda koukla i na filmy, ale nejdříve ty knihy. Co jsem tak procházela, zalíbila se mi hlavně kniha Zhubni!, takže když se mi naskytne příležitost se vrhnu na mistra hororů v e-knize. 
Databáze





Kniha: Zrůda
Spisovatel:  Nacuo Kirino
Nakladatelství: Knižní klub
Opět jsem nedávno řídila v knihkupectví a narazila na tuto levnou krásku. Z nálepky na obalu mě zamrazilo a řekla jsem si, že ji musím zkusit. Konec konců mě stála jenom asi 50 korun, což je fakt výborné, jestli to bude tak dobré, jak je psáno. Chtěla jsem ji začít číst hned po tom, co jsem dočetla PAX, ale jelikož s ní tolik nespěchám, tak si ji nechávám na léto. 

Tento rok bych měla mít takové volné léto, ještě stále se rozmýšlím nad táborem, ale už jich moc není v nabídce, protože jsou obsazené. Někdy se nevyplácí dělat věci na poslední chvíli, no. 
Samozřejmě knih mám mnohem více, mám tu i Olivera Nocturna, Splynutí, Elitu, Rozbití andělé, ale kdybych měla opravdu vypíchnou ty nejlepší, tak jste o tyhle. Jak se znám, tak beztak jich moc nepřečtu, ale tak...snít se musí. 

Jaké knihy máte sbalené na dovolenou a kolik si myslíte, že jich přečtete?

Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

14 komentářů:

  1. Na léto mám v plánu hlavně povinnou četbu na druhák, která obsahuje 6 knih a pak bych si ráda dala re-reading pár svých oblíbených knih. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já upřímně se netěším na střední, protože vím, že v povinné četbě jsou zrovna knihy, které mě opravdu neberou, tak ti přeji hodně štěstí, abys neztratila hlavu :D :) Osobně ještě přemýšlím o re-readingu Darrena Shana, ale uvidíme, co stihneme... :)

      Vymazat
  2. HP mám v angličtině nově, tak si ho chci přečíst i takto. Pak pár dalších knih... (spíš až moc) a když nad tím uvažuji, seznam by se možná i hodil. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto, že teď nedávno vyšlo nové vydání Harryho Pottera, řekla jsem si, že je načase to zkusit znovu. Kromě toho ty knihy mají nádherné obálky! :3

      Vymazat
  3. Těším se na Miniaturistu od J. Burton, Příběhy opředený život A. J. Fikryho od G. Zevina a z literatury faktu Ženy a knihy od Bollmana. Tím možná začnu, až dočtu Buzíčky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jednu z jmenovaných knih neznám... :O Rozhodně se to užij!

      Vymazat
  4. Ty vole, to je výběr:D. Z toho neusneš...Všichni, co píšou články "knihy na léto" tam mají YA a romanťárny a ty si tam dáš knihy, na které bych se bála i sáhnout:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A právě o to jde! :D Miluji horory a léto je ideální pro jejich čtení, i když nějaká ta chladná krimi se hodí spíše na zimu.

      Vymazat
  5. Harryho bych si taky chtěla znovu přečíst :D Ale horory mě docela děsí :D Fuuujky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé! Co tak vím, tak nás je více...třeba vznikne i společný reading! :) :D no, horory jsou pro mě takovým 'přijemným' oddychem, protože se při nich nemusím tolik soustředit....alespoň já ne. :)

      Vymazat
  6. Já určitě plánuju re-reading Percyho Jacksona a Mladého samuraje (k tomu chci dočíst ještě další, už nepřeložené díly... celkem jich je devět a já zatím četla jen 3 v češtině, novelu a jednu v AJ... musím to napravit :D) + nějaké recenzáky... a nyní jsem s hrůzou zjistila, že mám stále knihu nedočtenou od Vánoc (půjčila jsem ji kamarádce a nějak na ni zapomněla...)! :D
    Jinak, kromě Pottera asi nic neznám, jen mě praštilo do očí jméno Nacuo... jsem prostě zastánce anglického přepisu a to C mě tam příšerně irituje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já nejsem nějaký znalec těchto oblastí, odkud zřejmě autorka pochází, a tak se mi všechny japonská a čínská jména jeví stejně :D
      Percy Jackson vlastně čeká i na mě, ale jelikož vlastním jenom poslední díl v pevné vazbě, chtěla bych si nejdříve dokoupit i ty předchozí, abych mohla re-reading započít správně.

      Vymazat
  7. Zajímavý výběr :) Re-reading Harryho Pottera plánuji taky :) Hororů se nebojím, ale v létě se jim asi vyhnu, mám je spojené spíše s tmavými zimními večery :) Ale je pravda, že v létě jsou asi méně děsivé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se zimou si nejraději spojuji dobré severské detektivky, ale vždy je čtu i v létě.. :D Ono taky hodně záleží na tom, jaký horor. Například King a jeho TO se podle mě hodí do jakéhokoliv období.. :)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři