On my Wishlist [7]

http://knizni-doupe.cz
Buenos dias, je čtvrtek a to znamená, že je čas pro další díl z meme ' On my wishlist' od blogerky z Book chick city. Cílem této meme je každý týden zveřejnit dvě či jednu knihu, které si chcete do budoucna přečíst. Mohou být i nevydané, ale i dlouho vydané.. Dnes to bude kniha - Mé sladké šestnácté století



http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

Právě jsem se vrátila z Prahy, kde jsme stejně byli jen tak dvě hodiny a jinak byli na cestách se školou. Možná se ještě objeví článek s fotkami, ale teď na knihu 'Mé sladké šestnácté století' od Rachel Harris..


 
Kniha na Goodreads | Kniha na Databazi
"Cat Crawfordová má za pár dní oslavit své sladké šestnácté narozeniny. Ovšem to poslední, co si Cat přeje, je extravagantní narozeninová party organizovaná její temperamentní nevlastní matkou. Alespoň malou útěchou jí je plánovaný rodinný výlet do magické Florencie. A když ji při prohlídce tohoto úžasného města zavede zvědavost do cikánského stanu, ocitne se přímo… v renesanční Florencii.
 Na tomto výletu do šestnáctého století, vyzbrojena pouze batohem plným věcí z budoucnosti, se Cat setká se svými předky. A nejen s nimi, vždyť v této době je Florencie plná známých umělců, kteří právě tvoří svá vrcholná díla. A samozřejmě není nouze ani o pohledné renesanční ctitele… Avšak podaří se Cat najít cestu zpět do moderní doby, nebo se její italské dobrodružství promění v italské navždy?"



http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
Kniha o šestnáctém století napsaná v moderní době a její anotace je tak dobrá, že jsem se nad ní musela pozastavit? Proč ne? Není to nedávno, co jsem knihu uviděla u Albatrosu v letácích a jelikož v té době jsem měla objednanou Divergenci, nemohla jsem si ji objednat. Teď jsem si na ni opět vzpoměla! Kdyby se mě někdo zeptal, zda chci žít v minulosti nebo budoucnosti, odpověděla bych minulost. Konkrétně tato doba je jedna, která mě opravdu láká...Ach ty šaty! Jsou překrásné!
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png






Četli jste tuto knihu? Líbí se vám?

1 komentářů:

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři