Once upon a time [19]


q7Wwy.png

Buenos dias, 
i když v těchto dnech pobývám v Deštném a užívám si lyžování, přednastavila jsem tento článek už dříve. Věděla jsem přesně, co budu na lyžáku číst...
Once upon a time je meme projekt, který je známý i jako 'Bylo nebylo'. Jeho cílem je sdílet se čtenáři první větu či dvě z knihy, kterou právě teď čtete nebo se chystáte číst v nejbližších dnech..
A v těchto dnes čtu velice krásně zpracovanou knihu Kiery Cassové - Selekci!

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



"Když nám ten dopis přišel do schránky, máma byla radostí bez sebe." 
O Selekci jsem přemýšlela už hodně, hodně dlouho, ale nějak jsem pořád nacházela jiné knihy, které jsem si chtěla přečíst daleko více. Avšak konečně jsem se dostala i na ní. Hned na první pohled mě zaujmula především zpracováním obálky, která je v tomto případě opravdu luxusní a radost na ni pohledět. Něco málo už mám za sebou teď v neděli, kdy článek píšu, ale hned jak se vrátím očekávejte plnou recenzi. Anotace zní opravdu zajímavě a zatím jsem velice spokojená i se style, kterým je kniha napsaná... 

Zaujala vás kniha a četli jste ji? Co čtete právě teď vy?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři