Zakázaná hra: Lovec [RC]







Kniha: Zakázaná hra: Lovec
Spisovatel: L. J. Smith
Nakladatelství: Fragment
Vazba: brožovaná
Žánr: young adult, napětí
Počet stran: 225
Cena u nakl.: 169,- 

Když vcházela do obchodu, myslela si, že jen koupí dárek k narozeninám a zase půjde. Prodavačovy bledě modré oči ji ale zcela uhranuly. Když odcházela, v ruce nesla HRU a také mrazivou jistotu, že ten pohled neviděla naposled. 

Na oslavě Tomových narozenin začne Jenny společně s ostatními novou Hru hrát. Večer plný zábavy se však změní v noc hrůzy a posedlosti láskou. Hra se totiž pro sedm přátel stane novou realitou, které vládne Julian – Princ stínů. Démonický prodavač z obchodu, nemilosrdný lovec, který se nezastaví před ničím.

Zakázaná Hra začala a kdo prohraje, zaplatí…

Databáze | Goodreads | Fragment
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
Jenny má svůj dobrý život, má kluka a i přátele. Na počest jednoho ze svých přátel se rozhodne uspořádat oslavu a napadne jí, že by mohla být ve stylu her. Dostane tedy do rukou velice prapodivnou hru, která se jmenuje pouze HRA. Tato hra se ze začátku zdá být velice nudná a dětinská, protože si každý z nich musí namalovat to, čeho se bojím, z čeho mají strach a je to jejich noční můra. Jenny se se svými přáteli ocitne v cizím domě, který však už jednou viděli, ba dokonce ho malovali! Je to ten dům ze hry! Někdo po ní něco chce a pokud to nedostane, její přátelé zemřou...
* * *

Tak teď se musím přiznat, že i když jsem velký fanoušek seriálu Upíří deníky, nikdy jsem jeho předlohu nečetla. A tudíž jsem nečetla nic od této vcelku oblíbené a známé autorky. Kniha Zakázaná hra je prvním dílem na novou sérii, a tak jsem zvědavá, zda mě to zaujme.

My Weheartit. 
Hlavní hrdinkou je milá a opatrná Jenny, která dostane za úkol uspořádat oslavu ve stylu her. Na postavách a tím myslím všechny postavy mě udivovala jedna věc - ta jejich odlišnost. Měli jsme tu "satanistku", nerváka a hipíka. Těžko uvěřit, že by se zrovna tito tři rádi spolu bavili, ale v knize to kupodivu fungovalo. Realističnost postav asi není moc silnou stránkou u Zakázané hry.  Nemohla jsem si pomoci, ale všechno co dělali, na co mysleli, jak se chovali... vždy jsem měla pocit,že jsou jako umělé loutky. A to nemluvím o jejich nočním můrách. Strach z neuklizeného pokoje?  Strach z mimozemšťanů? Nezdá se to být trochu přehnané? Spíše bych řekla, že by se měli bát o to, kam půjdou na školu, pavouků a nebo přinejhorším smrti... Jedním slovem jsou postavy nereálné a když je něco nereálné, může to být jakkoliv milé, stejně je to na divné.
Zápletka je už o poznání lepší a v jisté části originální a napínavá. Částí mi to připomínalo Erebose ve skutečném životě, ale to bylo pouze tím podmětem, že je jedna hra, ve které jsou pravidla a ty se musí dodržovat. Nic jiného Lovec s Erebosem nemá.
Autorčin styl psaní se čte velice rychle a jelikož je kniha opravdu taková jednohubka, není problém ji přečíst během pár hodin. Originální témata jsou v dnešní době hodně vyhledávaná a mě se tento nápad líbil sebevíce. Krátké kapitoly mi pod rukama mizely jako vteřiny na hodinách. 
Je téměř k neuvěření, že celých 20 let o této knize v Česku nikdo neslyšel. Teď po dvaceti letech se konečně dočkal Lovec i přeložení do českého jazyka a rozhodně to nebyl krok vedle. Fanoušci napínavých knih s dávnou nebezpečí budou nadšeni a fanoušci autorky Upířích deníků ještě více!

"Jenny se ohlédla za rameno. Pořád se drželi za ní.."
str. 5

Zakázaná hra: Lovec je dějem velice napínavá kniha a kdyby se vylepšili nějaké ty postavy, byla by to ještě o to lepší kniha! Škoda těch postav, no.. Ne že by tam byly nějak nepříjemní, ale je to zvláštní, když se vaši hrdinové bojí neuklizeného pokoje.  Kniha v sobě skrývá takové tajemství, nádech zla a neskutečně chytlavý příběh.  Zůstala jsem nad tím jen krátkou dobu, protože během pár hodin byla kniha odložená a dočtená. Nádherné grafické zpracování, naživo vypadá opravdu překrásně, a tak doufám, že k ní brzy přibude druhý díl.  Za mě je to krásných 93 % ta nenáročnou a chytlavou četbu.
93%
Děkuji za výtisk nakladatelství Fragment.cz 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři