Winter is here! | BOOK TAG | 2014


nW87.pngBuenos dias, tak jsem trochu zapátrala po knižních webech a narazila na zajímavý TAG s typickým názvem 'Winter is coming!', jelikož už nějaký TAG by to chtělo, rozhodla jsem se, že jej přecejen zkusím. S dovolením jsem si tedy trochu poupravila název, aby se to hodilo, protože zimu už tu nějakou dobu máme, a začala jsem psát.
Autorem tohoto TAGu je Wanderer z blogu Knížní svět. Myslím, že více okecávání to nepotřebuje, můžeme se do TAGu pustit. Chápu, že psát TAG znamená být někým zatagován, ale jelikož by se to stávala málokdy, tak si většinu TAGu vyhledávám sama a nikoho do nich nataguji, protože vím, že někdy je to otravné [ :) ]
Let's TAG...
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

Sníh - Je krásný, když napadne poprvé, ale potom už začne lézt na nervy.  Vyber knihu, kterou jsi miloval/a, ale s odstupem času ti lezla na nervy.
Mortal Instruments: City of Bones - Když o ní vědělo jen pramálo lidí a v kinech ještě nebyli ani ukázky na film, koupila jsem si jí k Vánocům. To byla ještě s takovou kreslenou obálkou. Byla jsem z ní šokována, milovala jsem jí, ale když už jsem ji četla po druhé, nelíbila se mi. Byla to takové to BUM do světa, ale pak jsem zjistila, že je to nic moc.

 Sněhová vločka - Něco nádherné a vždy jedinečné. Vyber knihu, které vyčnívá od všech, co jsi kdy četl/a. 

Stůj při mně - Jasná volba! Když jsem začala číst, byla jsem až zaskočená, jak moc mě to baví. Tyto životní story moc často nečtu, ale když už si njakou vyberu, mám pocit, že si vyberu dobře. Stůj při mě je něčím jedinečná, má v sobě jakési kouzlo těch romentických příběhů a přitom není přeplněná klišé. Každopádně se mi vryla do paměti svou lehkostí a humorným příběhem s lehkou dávkou romantiky a tajemna.

Sněhulák - Je to vždy zábava, když se staví s rodinou. Vyber si knihu, která je vhodná pro celou rodinu.

Percy Jackson - Bylo to těžší, protože moc takových jsem nečetla, ale nakonec jsem vybrala právě tuto sérii. Podlě mě je to lehké čtení a dokáže si jeho příběhy oblíbit celá rodina. Jeho příběh mě nadchnul a Rick Riordan mi tak otevřel nový svět a pohled na starořecké bohy, kteří patří do mé jedné z nejoblíbenějších mytologií. Jsme taky zvědavá na jeho novou sérii, která bude tentokrát o severských bozích. Percy Jackson se hodně srovnává vedle Harryho Pottera, Hunger Games a Divergence a má proč. Kdybych si měla vybrat mezi Harrym Potterem a Percym, tak si vyberu Percyho. Jeho svět je pro mě lepší, ale znám taky lidi, kteří Percyho nemusí. Je to o názorech, ale Percy je podle mě rodinné čtení!
Vánoce - Vyber knihu, které tě po přečtení zahřeje.

Esej o tragédii - Vyloženě zimní kniha. Miluju ji, protože byla jedna z prvních z romantického žánru, kterou jsem přečetla. Je to až divně pravdivé. Žívotní příběh výjimečného chlapce. Počas čtení jsem měla divné mrzaní ze všeho, co udělal a bylo to špatně. I přes trochu chmurný konec mě zahřála na srdci.

Santa Claus Ježíšek - Vyber knihu, kterou jsi chtěl/a dostat na Vánoce dostala na Vánoce.

Bratři až do smrti - Výjimečný konec ságy Lartena Hroozleyho, kterou jsem měla už od data vydání doma, ale nemohla jsem ji ani otevřít, protože byla koupena jako vánoční dárek. Darren Shan umí psát strhujícím stylem a jeho konce vás vždy zaskočí a někdy i dost potrápí. Byla jsem šťastná, když jsem knihu objevila a tak teď může hrdě stát vedle Pálace prokletých a zdobit mi tak knihovničku svou obálkou.
Koulování - Je to bolestivé, když tě zasáhne koule do hlavy. Vyber knihu, při které jsi cítila nejvíce emocí.

Sága Darrena Shana - Ze ságy není jediná niha, kdy bych nebyla naštvaná na to, co O.Sudd připravil pro Darrena. Ta Sága mě uchvátila natolik, že jsem přešla svoji arachnofóbii a celý půl rok jsem trvala na tom, že k Vánocům chci pavouka - pořád ho chci. Ovšem nejvíce emocí jsem pocítila v posledním díle, který jsem k mému neštěstí četla na lyžáku kolem půlnoci. Takže si dokážete představit, co se dělo, když jsem se o půlnoci jen tak rozvzlykala na pokoji s tabletem přitisknutým na hrudi. To, co nastalo druhý den už nechci začít. Chodila jsem jako tělo bez duše a nevěděla, zda je to celé lež nebo opravdu se to stalo. Shan to dokázal napsat jako životní a pravdivý příběh, kdyby upíři existovali, opravdu bych si myslela, že se to někdy stalo,  ale to už zacházím za hranice reality.

Sáňování - Všichni jsme to milovali. Vyber knihu, kterou jsi miloval/a jako malá. 

 Stopy Hrůzy - Jako malá jsem příliš nečetla, ale první knihy, které jsem četla když mi bylo devět a naprosto mě bavili. Možná jim mohu vděčit za to, že jsem začala hodně číst. Jsou to malinké a tenké knížečky, které mi mnohdy nahnali strachu. Bylo mi osm možná devět a měla jsem  až moc rozvinutou fantazii. Ale bavili mě! A to je důležité. Zní to divně, ale jsou to knihy mého dětství. Nic jiného jsem totiž nebyla schopná přečíst.

Omrzlina - Vyber knihu, ze které jsi byla zklamaná

Kukuřičné město - Nebyla špatná, ale podle věškerých recenzí jsem čekala mnohem více. Co to se mnou je? Všem se líbila, ale já na její chuť prostě nemohla přijít. Čekala jsem něco více, něco méně úchylného, zkrátka něco lepšího s lepším příběhem a ne jen zápletku jako z béčkových hororů minulého století.

***

A to by bylo z dnešního TAGu všechno. Ještě jenom snad to, že jsem vynechala poslední bod, protože s tím jsem si opravdu nevěděla rady a nemohla žádnou knihu jen tak bezmyšlenkovitě přiřadit. Budu ráda, když si se mnou podělíte o nějaké vaše typy na knihy, které by se pro daný bod třeba více hodili.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři