Once upon a time [13]

q7Wwy.png
Buenos dias, once upon a time je knižní meme projekt, který je pod českou přezdívkou známý jako spíše 'Bylo nebylo'. Cílem tohoto každotýdenního projektu je zveřejnit první větu či dvě z vaší právě čtené nebo naposledy přečtené knihy.


Dnešní takový tajůplný díl padl na knihu, kterou jsem právě dnes rozečetla - Klauni od Iana Dachse


http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

Klauni na Databázi knih


"Slunce se odráželo od zelených dveří domu číslo 59 a od stejně zelených listů stromů v ulici."
PT0rd.png
Právě před pár hodinami jsem ji ve škole začala číst. Můj názor na krimi je hodně kladný a dalo by se říct, že je to jeden z mých opravdu čtených žánrů, které mě baví od jakéhokoliv autora. Ovšem do teď jsem četla spíš severské krimi z prostředí Irska, Švédska nebo Dánska, nikdy ne z prostředí New Yorkeru, a tak nevím, co mám do dalších kapitol očekávat. Zatím mohu spokojeně prohlásit, že moje očekávání z recenzí se naplnily. Ian Dachs má působivý styl psaní, který se mi rozhodně zamlouvá a velice rychle jsem se začetla. Už z anotace mi bylo jasné, že to rozhodně nebude jako většina krimi. Styl a vůbec 'chování' autora bych přiřadila k projevu Jeffa Linseyho, autora slavného Dextera. Je zajímavé zjistit, že Ian Dachs je pouze pseudonym a že ve skutečnosti jde o českého autora. Doufám, že mě kniha, co mě teď opravdu přitáhla na svoji stranu, nezklame....


2 komentářů:

  1. Knížka vypadá zajímavě. Přidala jsem si ji na seznam. Jinak jsem se vrátila zpátky na blog a nadále budu ten tvůj ráda číst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda! :) samozřejmě já ten tvůj také...

      Vymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři