Plány 2015 | Má cenu si dávat předsevzetí? | RANDOM POST

JTwF7.png
Buenos dias, jako každý naivní člověk, i já si dávat nějaké to předsevzetí, které vím, že v realitě nemám šanci splnit, ale když jsem se zapřemýšlela jednou v noci na blogem po tom, co jsem četla články o Novém roce, řekla jsem si, že je načase abych si splnila nějaké ty blogové předsevzetí. A tak tady je čtveřice těch nejsplnitelnějších předsevzetí, které lze splnit. Myslím si, že některé nebudou jenom čistě pro mě, ale že se v nich najdete třeba i vy...tak to pojďme zjistit!

 Původně jsem vůbec netušila, zda si nějaké takové dávat..
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


  ....protože většina z nich byla takové, že lehčí by bylo i vzít si Joshe Hutchersona. Proto jsem chytila seznam a pomalu jsem jich pár vyškrtala, nakonec zbyla čtveřice předsevzetí, které myslím, že netoužím splnit si jenom já, ale možná i mezi vámi se najde někdo, kdo si předsevzetí může vzít za svoje. Otázkou však je, zda to vlastně funguje. Dáte si na Nový rok předsevzetí, že zhubnete, ale hned po prvních pár dnech přestanete, má to vůbec cenu? Co tahle si nedávat předsevzetí a jednoho dne třeba už dnes začněte. Když jsem před 7 měsíci začala běhat, chtěla jsem taky počkat na Nový rok s tím, že bych pak začala, ale věděla jsem, že když nezačnu hned, nezačnu ani v roce 2015. Lidi, buďme k sobě upřímní a nečekejme v průběhu tohoto roku na nějakou změnu až do roku 2016, udělejme ji hned. 
No, ale jelikož blog se od reality přece jen trochu liší, mám tu slíbené předsevzetí, které bych teoreticky mohla splnit a jsou to taky taková, po kterých toužím a snažím se o ně už déle...

 *1* 
Na tento rok bych se více chtěla věnovat bloggerské komunitě, chtěla bych více komentovat vaše blogy, které se mi zalíbí, připojovat se do soutěží, projektů a společných čtení. Přes rok 2014 jsem úplně zapomněla na Knižní výzvu, a tak letos konečně chci ji znova zahájit a pustit se do ní naplno.  To samé se společné četbě. Koncem listopadu jsem se zúčastnila společného čtení s Knižním kukátkem, kdy jsme četli Kukuřičné město, a jelikož se mi tento společný projekt zalíbil, chtěla bych jich přes rok dělat více.
Mé první předsevzetí tedy zní: Více se věnovat komunitě a komentovat. 

 *2*
Trochu mě mrzí, že moje články nejsou moc originální, co se týče fotek, většinu z nich používám z weheartit, a tak bych chtěla začít se hodně o ty své články a recenze starat. Ne, že bych se o ně teď nějak nestarala, ale vím, že může ještě více. Proto si většinu fotek chci fotit, ale tak neukamenujte mě, když někdy nebude čas nafotit něco dobrého a použiji cizí. Zkrátka se chci snažit upravit veškeré své styly a začala jsem Nedělní siestou, kterou jsme trochu pozměnila a doufám tak, že se to bude číst snadněji. S tím rovnou spojím to, že už nechci moc kopírovat menší grafiku jako buttonky, a jelikož si myslím, že to s Photoshopem umím celkem na dobré úrovni, budu se snažit i dělat sama tu menší grafiku. A začala jsem layoutem, který jsem trošičku pozměnila, i když předešlý vzhled byl též mojí tvorbou. Podle mě je teď blog takový lehčí.
Mé druhé předsevzetí zní: Fotit a dělat si grafiku sama, starat se o své články.

 *3*
Jak jsem říkala, za rok 2014 jsem měla rozjetých spousty projektů a málo z nich jsme dokončili. Na tento rok chystám konec The Walking dead projektu a pokračovat budu s Nedělní siestou, Once upon a time a On my wishlist, za novinky by se dalo považovat nějaké ty TAGy, Jak si žiju, Knižní výzva a jiné. Zároveň chystám několik nových rubrik a to hlavně Instadiary, což jsou články, které jsem chtěla dělat už hrozně dlouho, ale nebylo na čem fotit. S novým mobilem tedy přichází nové články - Instadiary
Mé třetí předsevzetí zní: Zkusit obnovit nějaké projekty, některé smazat a do nových se pustit.

 *4*
Povídky snad už ani nikdo na mém blogu nepamatuje a kdyby jo, tak se divím, protože už ani já nevím, kdy na blog přibyla poslední. Vím, že to bylo Fanfiction na TWD, ale kdy?! No.. jednoduše se povídky přesunují na Wattpad a na blogu se objeví tedy tak nějaké kratičké. S přesunem chci některé pozastavit, některé přepsat a některé dokonce zrušit. Třeba nedávno jsem z nudy zalezla k PC a četla si své plně první School of Aurelius, to byste neviděli, co to bylo za obličeje, když jsem to četla. Něco takového snad nejde považovat za povídku, ne? Konkrétně SoA se asi kompletně zruší, aby přišel prostor pro jiné jako je Vampire Nation nebo Andrew Diaz. Ale hlavní předsevzetí je snažit se psát pravidelně na Wattpad. Štve mě, že když tam jdu, tak jen tak okouknout, kdo co přidal a odejdu, i když vím, že už bych něco měla napsat. Ne, že bych nepsala to ne, já píšu, ale teď se věnuji jedné rozpracované povídce, ve které vidím alespoň trochu budoucnosti. Rozhodně se chci vrátit k Ve spárech démona a Život na nic.
Mé poslední předsevzetí pro blog je tedy: Věnovat se více psaní blogových povídek.

Jaké jsou vaše blogerské předsevzetí? Máte nějaké podobné? A má vůbec cenu si je dávat, když nevíme, zda to do pár měsíců nebude jinak?

4 komentářů:

  1. Já mám jediné a to je si udělat více času na čtení a komentování ostatních blogů. :)
    Přeji hodně úspěchu a ať všechno splníš. :)

    Fakynn (www.fakynn.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se čtením zatím nějaké problémy nemám :D ovšem to komentování už je horší...Moc děkuji a přeji ti to samé! :)

      Vymazat
  2. Skvelé predsavzatia :) akurát si dávaj pozor pri fotení a grafike, a dávaj si úplne všade nejaké svoje logo, mňa s týmto brutálne okradli :( :D
    Mimochodom šťastný nový rok ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :O Jakto? ... bohužel to se bude stávat pořád, i když nechápu proč, není lepší si nafotit svoje a zlepšovat si tak své schopnosti? :)
      Taky přeji šťastný rok! :)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři