Rekapitulace roku 2014 | BLOG


 bij8A.png

 Buenos dias, rok 2014 byl pro mě přelomovým rokem v blogovánía zároveň to můj první rok půlrok blogování na této adrese. V této souvisloti jsem se rozhodla pro malou rekapitulaci uplynulých několika měsící, během kterých jsem byla alespoň trochu aktivní na blogu a snažila se pro vás vyčarovat dobré články. 
Na konci toho článku bych možná i řekla něco málo plánů do budoucnosti, ale to jen v případě, že článek už jako jen ta rekapitulace nebude moc zdlouhavá. 


http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



aXZLD
Slavím nejen další rok na české blogové scéně, slavím hlavně první rok na této adrese, která mi otevřela cesty k jiných úhlů pohledů na blogy. Anika Rodriguez začala zde právě 19. srpna, po tom, co si bála, že zruší svůj předešlý blog, ve kterým články čítali něco kolem 300. Rozhodla se naštěstí začít od znova. O několik dní později jsem přeházela a přepsala několik desítek recenzí, doplnila je o nějaké lepší vahy a věty. Zkrátka jsem jim dala novou podobu pro tento blog. První komentář přibyl o několik minut později, co jsem blog založila a jeho autorem byla Nats,. Nats okomentovala moji recenzi k Hobbitovi: Cesta tam a zase zpátky. Určitě jako bloger víte, jaké to bylo, když mi na Blogu přibyl komentář tak hezkého stylu.
Od té doby však uplynulo mnoho hodin strávených na blogu za účelem vám ho co nejvíce přizpůsobit a zlepšovat své články. Nechci nic říkat, ale myslím si, že jsem ušla celkem dobrou a dlouhou cestu.   
Takže teď si vezmu hezky měsíce, jak šli za sebou a vždy se na chvíli ponořím do minulosti.

***

SRPEN
Po tom co jsem téměř zrušila svůj starý blog, na kterém počet článků čítal přes 300, jsem si řekla, že pokud chci pokračovat musím začít od začátku. Jak jsem si tak procházela své staré čánky, uvědomila jsem si, že většina z nich je plná úplných stupidních názorů, nebo jsem se zkrátka za tu dobu hodně změnila v přemýšlení. Jediné, co za něco stálo byli recenze a to jen ty novější, řekla jsem si, že tedy je přesunu na nový blog, na jiný. Taky jsem to tak udělala, ale jelikož jsem nechtěla, aby vypadali podobně jako tehdy, překopala jsem celý styl až na hlavičku, která zůstala až dosud.

Komentáře: 36:2= 18 - 18 lidí okomentovalo mé články v období, co jsem začala s blogem[19.8] až do konce měsíce. 
Články:  25 článků
Recenzí: 11 

ZÁŘÍ
Se začátkem školy přišel i nedostatek času, což jsem se zpočátku bála, že se bude podepisovat na mém blogu i na mě. Naštěstí nebo bohužel jsem si uvědomila, že už tanec není jedna z věcí, co mě naplňuje a tak jsem s tím 'sekla' a začala se naplno věnovat blogu, škole, hasičům, běhání a cvičení. I když teď když se na to tak dívám s odstupem času, docela mě chybí ti lidé tam. Holky z tanečních, kluci ze školy, tanec ani tak ne. Co se týče blogu, tak mi těsne na začátku roku došel e-mail o spolupráci s nakladatelství Host.cz, které vydává krimi knihy ze severských zemí. Byla jsem velice potěšena, že mohu psát recenze pro Host. O několik měsíců později mi došlo i vyjádření Fragmentu, u které jsem měla patřične menší strach, protože už tak jsem si získala spolupráci s takovým vysněným nakladatalství. Ejhle.. vyšlo to! Nemohu být více šťastná. Z časových důvodů už další spolupráce jsem nevyhledávala. 

Komentáře: 24 beze mě, což je hezký posun
Články:  23
Recenzí:  3
ŘÍJEN
Na říjen si toho moc nepamatuji, ale když se tak prohrabávám v archivu, všímám si, že tam začalo několik projektů, které trvají stále. Například Once Upon a Time, Nedělní siesta a On my wishlist. Vydala jsem i "trilogii" paranormálních článků.  A někdy kolem 16. října začala dlouhá éra, kdy jsem naprosto zapomínala na povídky. Achjo... a tato éra ještě stále trvá.

Komentáře:  25 beze mě, opět hezký
Články: 25
Recenze: 3
LISTOPAD
V listopadu jsem neměla příliš času na to, abych mohla psát nějaké rozsáhlé články a tím se to podepsalo i na vaší aktivitě ze strany čtenářů, i přesto jsem zažila i menší návštěvnost. I když komentáře to moc nedokazují, tak listopad z nějakého důvodu je jeden z nejnavštěvovanějších měsíců.Navšítivila mě téměř 1300! Je to pěkné!V tento měsíc jsem se zároveň pustila do společného čtení, které se mi jako projekt velice zalíbilo a do budoucna bych se do nich chtěla více zapojovat. Věc, která mě v tento měsíc hodně potěšila je, že mi koncem měsíce odepsal Darren Shan na mých pár otázek, u kterých jsem byla velice ráda, že jsem to napsala poměrně dobře. Málem jsem viletěla z kůže! Aniko, ale vždyť ti jen odepsal na otázky. Já vím, já vím, ale i tak to pro mě, jakožto jeho fanouška byl úžasný pocit. Kdyby se někdo ptal, tak jsem mu psala v rámci jeho soutěže o podepsané knihy a nečekala jsem, že i kdybych nevyhrála, mi odpoví.

Komentářů: 17
Články: 23
Recenze: 5
PROSINEC
V tomto měsíci jsem si hodně uvědomila, že blogování není jenom o tom sednou k pc a psát dokud nezčernáte. Máme velikou komunitu, která je povětšinou milá a velice snadno se mezi nimi hledají dobří lidé, se kterými máte mnoho společného. Je to tolik projektů, o kterých jsem ani nevěděla a jenom díky jednomu na motivy The Walking dead jsem se seznámila s jednou úžasnou holčinou, se kterou toho máme možná více společného než si myslíme. Vím, že to určitě čte, protože obě se navštěvujeme na webech každý den, takže tě zdravím!  V té souvisloti jsem založila nkolik soiálních sítí, kde jsem jako osobně já, není to pro blog, ale je to můj vlastní profil. Rozhodla jsem se totiž už nebát říct, že tohle je můj blog a já jsem Anika Rodriguez, což vidím jako dobrý posun.

Komentářů: 18
Články: 25
Recenze: 7

 Koncem měsíce prosinec jsem změnila i vzhled na něco jednodušího, ale o tom a o blogerských předsevzetí možná ještě bude článek. Takže nakonec vím přeji hodně štěstí do roku 2015, ale i do života. Mějte se hezky a Nový rok si užijte tak, jak máte...
A chtěla bych poděkovat za nádherný novoroční dáreček 5000 views!

Počet zobrazení: 5063
Počet komentářů: 170
Počet článků: 115
P7H9K.png

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři