Once upon a time [12]

q7Wwy.png
Buenos dias, once upon a time je knižní meme projekt, který vzniknul i pod českou přezdívkou "Bylo nebylo". Cílem meme je sdílet s čtenáři jakou knihu právě čtete nebo jste právě teď přečetli. U mě tento meme vychází  každé úterý.



Pro dnešní díl, který padl na den před Silvestrem jsem zvolila knihu Darrena Shana - Bratři až do smrti.



http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



Bratři až do smrti na Databázi knih
Na travnatém svahu v jednom parku na okraji Paříže polehával jistý mladík a vedle něj žena středníhu věku, kterou on držel za ruku. 
 PT0rd.png
No, začíná to romanticky, avšak co měl v peru Darren Shan, nikdy neskončí dobře. Na poslední díl jsem se těšila už od toho, kdy jsem zjistila, kdy výjde. Poslední dobou možná až moc mluvím o Darrenu Shanovi, ale ono to jinak nejde. Opravdu, co se týče knih, je to můj oblíbenec. Dokázal napsat Ságu Darrena Shana, která si mě naprosto získala, a dokázal napsat něco stejně dobrého i podruhé. Brzy očekávejte recenzi, ale už jen z toho, co tu píšu, si vytušíte, že jsem nadmíru spokojená. Doporučuji všem fanouškům pravých upírů!



0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři