Once upon a time [15]

q7Wwy.png
Buenos dias, po týdnu.. opět... s novým.. dílem. Cílem tohoto projektu je sdělit první či první dvě věty z knihy, kterou čtete, chcete číst a nebo jste právě přečetli. Tento meme projekt je spíše známý jako knižní 'Bylo nebylo' a jde o poměrně známý projekt v české a slovenské blogové scéně.

Dnešní díl zahajuji knihou, kterou jsme si pořídila za 9 korun! Jak já miluji výprodeje v Levných knihách. Takže tedy - Spiknutí 365: Únor


http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


"Z trubky po mé pravici se řinula páchnoucí náfta a nemilosrdně plnila nádrž, ve které mě uvěznili."
PT0rd.png
Levné knihy, kde jsem to kupovala, tak nejsou příliš zásobované žánry, které čtu a byla naprostá náhoda, když jsem tam vlezl a najednou knížka, o které už delší dobu vím, za devět korun. To prostě nešlo odmítnout a nevzít si hned dvě. Bohužel se mi nepodařilo sehnat první díl, což chci co nejdříve vynahradit, ale tak...nevadí.
Knižka mě zaujala především originalitou a anotací, která už při prvním pohledu ve mě probouzela, že tohle nebude moc nudná kniha a ožná se i zasměju. Nejde o žádnou tlustou knihu, a tak její čtení bylo jednoduše jenom takový oddych mezi dalšími obřími, které se na mě chystají. Zatím jsem spokojená, děj se mi vesměs líbí, je napínavý, akční až je to možná k neuvěření, ale zatím to nijak posoudit nemohu, protože stále nejsem na konci...

Znáte knihu či jste ji četli? Jakpak se vám líbila?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři