On my wishlist [13]


http://knizni-doupe.cz

Projekt: On my wishlist | Moje knižní přání
Díl: 13
Datum: Každý druhý čtvrtek
Cíl: Zveřejnit knihu či více, kter byste si chtěli do budoucna přečíst nebo už vám leží na poličce.

Tituly: Pomsta, Pán prstenů
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


PT0rd.png
Volání Sirény: Pomsta je poměrně nová knížka, protože se vydala teprve včera nebo předvčerejškem a jelikož jde o tvorbu české spisovatelky, na kterou tedy neslyším moc kladné názory, chci si knihu také přečíst. Zkrátka chci opravdu poznat, zda Michaela Burdová je ve stylu psaní taková jak říkají někteří blogeři a nebo se mi její knihy zalíbí. Jednouše chci dát dalšímu českému autorovi šanci. Její knížky nejsou nijak extrémně velké, a tak myslím, že by se mohli číst snadno..
 Databáze knih | Fragment | Goodreads

Pán prstenů teď myslím všechny díly, tak je snad tisíkrát řečené téma a podle mě by knihy Tolkiena měl alespoň jednou člověk za život přečíst. Navíc jsem fanoušek filmové adaptace stejně jako Hobbita, kterého jsem tedy četla a hodně se mi zalíbil. LoTR je jedna z těch nejlepších fantasy knih z dob ještě než jsem se narodila a když už jsem se dala na čtení těch starších knih jako je 'Činy krále Artuše', tak jsem prostě zařadila i LoTR. Vím, že to nebude zdaleka stejná jako film, protože autoři filmy ho chtěli udělat co nejzajímavější, nejakčnější, aby jim na to lidi chodili, ale přecejen by byla moje hloupost si knihy od mistra ve vyprávění nepřečíst.

Poradíte mi? Do které se vám chce více? Popřípadě, která byla lepší?

9 komentářů:

  1. Pána prsteňov si chcem už dlhšie kúpiť. Inak, páči sa ti viacej mäkká či brožovaná väzba? Mne osobne mäkká, všetkým v okolí sa ale viac páči brožovaná :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma Hobbita v jedné z těch starších verzí hardbacku a vím, že v podobném vydání dělají i LoTR, tak aby se mi to hodilo vedle sebe, byla bych ráda za právě ten hardback :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pána prstenů jsem nikdy moc ráda neměla. Hobita mám doma a ten se mi moc líbí (i když filmové zpracování moc ne), ale LoTR mě nikdy moc nelákal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též mám doma Hobbita, no a kvůli tomu chci i LoTR :D :)

      Vymazat
  4. LOTR jsem četla ze dva-tři roky spátky, spolu s Hobitem :) Pomstu si chci taky přečíst - první díl se mi vůbec nelíbil, myslím, že jsem mu udělila nejnižší hodnocení za celou dobu, co píšu recenze, ale chci si přečíst dvojku.. možná i z důvodu, abych zas mohla na něco nadávat, hehe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od českých autorů moc nečetla a teď kdy už mám za sebou pár dobrých knih od českých autorů, rozhodla jsem se i pro ni :)

      Vymazat
  5. Na Volání sirény už jsem koukala a hodně mě to zaujalo :-).
    Zvu vás všechny na mou giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co o to, zaujmout může, hlavní je, aby se líbila :D
      Podívám se :)

      Vymazat
  6. Skvělý výběr :) Na Volání sirény mám taky zálusk a Pána prstenů ti můžu jen doporučit, je to série, která si zaslouží ne 5, ale rovnou 6 hvězdiček :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři