On my wishlist (21)

8s09B.jpg
Knižní meme projekt z dílny Book Chick City, jehož cílem je (každou) dobotu zveřejnit knihu či více z vašeho 'listu přání'. Zjednodušeně řečeno, v tomto projektu vám zveřejním pár knih, které mě zaujaly natolik, že bych si je ráda přečetla. Mohou to být nové knihy, nevydané, ale i starší. Já si právě pro dnešek vybrala pouze jednu knihu, která ještě není vydaná v češtině. A napovím vám, že jde o knihu od autorky "Andělů"...
__________________________________________________________________________




Vodopád | Lauren Kate
Právě jsem si otevřela Facebook a co nevidím, Yoli ukázalo nádhernou obálku ke knize Slza. Vodopád by prý měl vyjít v červenci a nebo už v červnu, ale už teď nám odhalili obálku. Sice jsem tedy nečetla první díl, který byl nedávno v On My wishlist, ale mě se ty obálky tak líbí, že jsem ji prostě musela zmínit. 
Goodreads

_____________________________________
Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

4 komentářů:

  1. Slza ma už dlhšie láka ale ešte som sa k nej nedostala ja som dosť taký opozdilec dnes som si napr. kúpila Hry o život čo už všetci dávno čítali :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, všichni ne.. :D GoT si chci taky jednou přečíst, ale těch knih je fakt hrozně moc...

      Vymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři