On my wishlist [12]



http://knizni-doupe.cz
Projekt: On my wishlist | Moje knižní přání
Den: Čtvrtek
Díl: 12
Cíl: Zveřejnit dva tituly, kde byste si chtěli přečíst do budoucna. Může jít o staré, ale i nové či nevydané knihy.
Tituly: Selekce, Píseň krve


http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



 Buenos dias, po delší době, co jsem dávala on my wishlist pauze, se vracím zpět a hned s dvěma tituly. Se Selekcí z nakladatelství Coo-Boo a s Písní krve od Hostu.

Píseň krve


Koukám po ní už kapku delší dobu, ale na mém wishlistu leží teprve chvíli. Několikrát jsem ji viděla v jednom ze supermarketů, kde pomau nic nemají, a tak mě překvapilo, že tam leží. Bohužel, zatím tam jen leží, bůhví kdy ji budu vlastnit. Přitahuje mě na ní hodně opravdu modře sladěná obálka. A ty šaty, no která by je mít nechtěla? S hodnocením z Goodread,  jde o velice dobrou knihu, a tak se po ní chci podívat.

Po Písni krve koukám už od doby, co jsem se dozvěděla, že výjde. Recenze jsem na ni četla většinou dost nadprůměrné, ale stále nevím, zda do ní jít. Už jenom kvůli tomu, že má kolem 500 stránek, což už je pro mě docela slušný svazek. Stále mě více a více láká ten fakt, že má děj, který se odehrává v středověku. Zrovna když si tady projíždím recenze, pohled se mi zastavil na recenzi, která říká, že jde o knihu lepší než samotné Game Of Thrones. Doufám, že zjistím, co pravdy na tom je...

Poradíte mi? Do které by se chtělo vám?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři