Once upon a time [11]



Buenos dias, to se mi snad zdá! Nejen, že poslední příspěvek do tohoto meme byl před měsícem, ale dokonce zítra jsou Vánoce, na které se naprosto těším, i když teda sníh nikde..No, tento projekt je na knižní scéně celkem známý a jeho cílem je zveřejnit úryvek z první strany knihy, kterou se právě chystáte číst nebo ji čtete
Pro tento předvánoční díl jsem zvolila srdcovku - Procesí mrtvých od Darrena Shana !


Procesí mrtvých na Databázi knih
"Když s Kardinál štípnul do zadku, na zdech města se objevily modřiny."

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
PT0rd.png
Už na první stránce jsem zjistila, že je to úplně něco jiného než třeba sága Demonata nebo Sága Darrena Shana. Je to psáno jiným stylem, což mě vůbec nevadí, protože od Shana přečtu prakticky cokoliv. Knihu jsem si nekoupila já, ale koupila mi ji moje nejlepší kamarádka, která musí denně poslouchat ty moje kecy o tom, kdy a kde vyšla nová knížka [:D]. Jsem jí za to vděčná, protože je to perfektní dárek k Vánocům! [:3]Nevím, co mám očekávat, protože kniha je popsána jako brutální urban thriller, ale mám v plánu ji zítra číst při čekání na večer u babičky. Alespoň se tak zabavím a přitom se něco hezkého přečtu.
Upřímně říkám, že to má dokonalou obálku!
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
Na závěr bych chtěla popřát Veselé Vánoce a ten Štastný Nový rok vám popřeji až v dalších článcích, protože ten si ještě počká! [:D]


post signature

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři