Předvánoční siesta #14 - Vánoční trhy

DO1p7.png
Buenos dias, speciální 'díl' nedělní siesty jsem si spojila s mým názorem na tyto Vánoce. Vím, že tento týden těch Vánočních článků bylo více než jsem čekala, protože jsem nečekala žádný a chtěla vám to tu napálit hned těně před Vánocemi, ale tak...nevadí[ :D]
Jedná se o jeden ze speciálních článků na Vánoce spojený s Nedělní siestou. Doufám, že se bude líbit, protože tentokrát to bude na téma :Jak jsme navštívili vánoční Brno...
 http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



Na plný úvod bych se chtěla trochu přimluvit za mnoho recenzí na tento uplynulý týden. Důvodem, proč jich bylo tolik najednou, bylo to, že se blíží  Vánoce a já mám na plánu něco jiného než přidávám recenze. Takže tak..
Články jako nedělní siesta většinou píšu jako rekapitulaci celého týdne, ale jelikož jsem toho tento týden měla celkem dost, rozhodla jsem se, že to bude pouze o víkendu a pátku.

Na pátek jsem se hrozně těšila, protože ve škole je poslední den a my máme Vánoční turnaj, ve kterém se soutěží ve šplhu, házené na koš a skákání přes švihadlo. Jako minulý rok jsme udělali dva týmy, jeden z kluků, druhý z holek po třech. Já příliš nemusím tyto soutěže a tak jsem se hned zřekla toho, že bych tam chtěla být. Raději budu fandit nebo pomáhat s počítáním a tak. Do kluků se vkládali opravdu vysoké naděje a po druhé hodině turnaj započal. Jakožto osmáci jsme se vůbec sedmáků nebo šesťáků nebáli, jediný takový potencionální strach představovala devítka. Tam to bylo mnohdy jen o pár osudovích bodů. Ve výsledku nás dělilo jen 5 bodů, které si jedna ze tříd nahrála k dobru a vítězství. Která to byla? ___ Jasně, že jsme vyhráli [ :D]. Myslím, že holky od nás měli větší radost než kluci, kteří za vítězstvím stáli.Ale že to byla radost.. křičeli jsme až do školy přes vesnici a pak ještě ve škole jsme to všem dávali najevo. Dokonce i učitelka se zdála být veselá jako málokdy předtím. Křičeli jsme, zpívali a pili z poháru [:D]. Sranda byla!
Free Fall — tumblr winter/christmas blogs
Random Picture
V sobotu ráno jsem se vzbudila brzy ráno a proč? Protože mi slunce svítí do postele!  Ano slunce mi svítí do postele! Co to , ksakru, je ? Vždy má být zima, má být sníh a všude se m bruslit a lyžovat. Je to hrozné! Jakoby byli Velikonoce a mě to popravdě hodně štve. Už asi nikdy nebudou Vánoce jako když mi bylo pět. Tehdy bylo sněhu po kolena a já si tak každý den před Vánocemi stavěla sněhuláky, chodívali jsme jezdit na louku s tátou a na dlouhé procházky s psem až k dalekému vysílači. A teď?  Výjdu ven, sluníčko svítí, tráva se zelená a jen ty Vánoce nikde nejsou. Abychom tu brzy neměli Vánoce jako na Miami beach - druhý den vyjdem ven a můžeme se jít koupat. Místo šťastných Vánoce bych měla popřát veselé Velikonoce...
***

V neděli jsme se sebrali a jeli do Brna na trhy a následně na oběd do Ikei. Naši cestu jsme zakončili v Olympii. Udělali jsme si takový předvánoční výlet a poslední nákupy.
Začnu asi tam, kde to vše začalo -doma.
Ráno jsme si řekli, že vyjedeme kolem 8 hodiny, abychom tak mohli chvíli pobýt, nakonwc se to povedlo. Psa jsme nechali u babičky a kolem 9 hodiny už jsme stáli na náměstí v Brně. VVšude, kam jsem se koukala, byly stánky s jídlem a teplými nápoji. Nikdy nic jiného. Však co musím uznat, byl zpěv. I když nerada poslouchám ty kostelní písně, tyto vánoční byly podány nádherně. Táta na náměstí nebyl přes 20 let a tak jsme si to tak hezky prošli. Upřímně mám raději Brno více než jakékoliv město v Česku. Líbí se mi, že narozdíl od pražáků, jsou brňáci podle mě takový přívětivější. Nebudu to rozmazávat- zkrátka mi příjdou milejší. Nemohla jsem odolat krásně vonícímu čaji s příchutí perníčků, ale vyhrála to vanilka. Ale že to byla luxusní chuť! Co se týče jídlo, měli tam snad všechno, všechno co já nejím :D. Trdelníky, klobásy, punče, medoviny, ale i čínské nudle nebo obyčejné párky v rohlíku.  Rozhodně se mi na trzích líbilo. Sotva jsme se rozkoukali byl čas obědu a i přes obavy, jaký to bude v Ikei masakr, jsme jeli tam. Po sto letech jsem změnila jídlo ze švédských kuliček na lososa s brambory. Pro člověka, co se snaží jíst zdravě, je to úžasné, že je tam i něco jiného než jen smažená jídla.
Nemohlo chybět ani nakupování těch ikeáckých svíček:D. V tu chvíli už toho táta měl dost a já teprve začala. Olympie!


Yummy
Random picture
Do Brna jezdíme hlavně nakupovat dárky, takže jsme sestru dali do koutku a sami se vrhli na kupování. Prolítala jsem od Croopu po New Yorker, zastavila se na půl hodiny v knihcentru a pak letěla ochutnat to slavné Starbucks. A upřímně? Nic moc! Možna to bude tím, že kávu a nic takého nepiju a čokolády mi nechutnají, ale zkrátka v tom nevidím nic rekordy lámajícího. Čekala jsem od všech obchodů trochu víc, zvláště pak od Croopu, protože ten obchod mě minulý rok uchvátil a teď najednou skoro nic tak neměli. Pro Brňáky možná už známá zpráva, ale do Olympie se chystá nová prodejna Levných knih, a proto se už se těším na další výlet.
Nahoře v patře jsme si dávali svačinu a já si dala něco v UGO fruits. Lepší než si dát něco v "Mekáči" [-_- ]. Když už se skoro blížil konec pohybu sestry v koutku, museli jsme rychle koupit zbytek hraček a věcí na Vánoce. Já skočila do Knihcentra pro knížku, máma do hračkářství pro domeček pro ty malý zvířátka [ LPS], které jsem jako malá chtěla sbírat, ale teď je sbírá sestra, a nakonec jsme šli vybrat mě oblečení. Vybrala jsem si dva kousky + boty, které jsem si koupila u Vietnamců, protože když jsme šli na trhy, začali mi mrznout nohy. Bohužel tuto 'schopnost' mám po mamce, když byla v mém věku taky jí pořád mrzly ruce a nohy hlavně články prstů [ :/] Zkrátka jsem to nevydržela a máma mi byla ochotná koupit dražší boty, vybrala jsem si hezké, ale bílé, tak jsem zvědavá, jak to dopadne. [:D]
Když jsme vyšli z Olympie, bylo najednou pět a nám ještě chybělo tolik věcí! Zajeli jsme nečekaně do Globusu nakoupit a nakonec se i navečeřet....
Domů jsme dorazili pozdě v noci a to už jsem neměla sílu cokoliv psát, a tak jsem jen lehla a usla...

Navštívili jste také nějaké vánoní trhy?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři