Mít Vánoce ráno?! | Christmas TAG


DO1p7.png
Buenos dias, řekla jsem to tehdy, řeknu to dnes; ten čas tak utíká! Vždyť teprve byl Mikuláš a nejednou nám klepou Vánoce na dveře. Opravdu šílený. Chvíli jsem teď nepsala, ale aktivita se nijak nezměnila, protože články byly přednastavené.

Teď už jsem opět tu a přímo z fleku se mohu pustit do Christmas TAGu! Tak jako tehdy do Sweather weather....http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


1. Nejoblíbenější film, který tě nadchne po čas Vánoc?
Upřímně se na filmy moc nedívám a  už vůbec ne na Vánoce. Řekla bych, že čas mám, ale mě to v ten den prostě nebere. Ovšem před Štědrým dnem vždy dávají Sám Doma. To je bezkonkurenční film! Neznám nikoho, kdo by to ještě neviděl. Alespoň jeden díl musím kolem Vánoce vždy vidět, jinak by to asi Vánoce nebyli. Na co jsi nejvíce pamatuji je komedie Budiž světla. Já miluji komedie typu Fotr je lotr, Klik-život na dálkové ovládání, a tudíž i tuto komedii. Rozhodně všem doporučuji!
Na druhou stranu jsme ještě nikdy na Vánoce neviděla celou Popelku, vždy jenom úryvky, když jsem chodila pro nůžky.

 2. Jaké barvy na Vánoce máš nejraději?
Já nijak Vánoce neodlišuji, a tak stále ty samé - černou, žlutou, ale nádherná pro vánoční čas je bílá a červená v této kombinaci... značí to takové ty pravé Vánoce.

meL. | via Tumblr

3.Je Štědrý večer. Upravíš se nebo zůstaneš v normálním oblečení či pyžamu?
Jako malá jsem se převlíkala, to vím, ale postupem času jsem zjistila, že nejlepší je to, když si vezmu legíny, trochu slušné tričko a je mi fajn. Nepotřebuji přes stromeček jako na večeři do hotelu Hilton, ale zase tam nechci jít v roztrhaném, to by mi asi ani nedovolili [:D]....


Hot chocolate4. Pokud bys měla tento rok nakoupit jen jeden dárek, komu by to bylo?
Hm... já bych koupila JEDEN, ale pro všechny. Třeba nějaké veké dárkové balení čajů s konvičkou. Tak něco.. Ovšem kdyby to mělo být opravdu jednomu člověku, tak je to máma, ale rvalo by mi to srdce a cítila bych se opravdu hrozně, kdybych nedala ani tátovi a sestře. Na letos už to mám promyšlené, jen nevím, kdy to koupím.

5.  Otvíráš dárky večer nebo ráno, v kolik hodin?
Jsem Čech, a tudíž večer, ale nedokážu si to představit, že bych měla celou noc čekat. Neříkám, že bych si to chtěla vyzkoušet, musí to mít také své kouzlo, ale  ten večer je trochu lepší. Další věc, co bych chtěla vyzkoušet, je mít Vánoce jako někteří ve Španělsku. Nejdříve jdou na dárky a pak na večeři... Ale zpět do Čech - jak kdy, ale většinou máme kolem půl sedmé večeři a kolem sedmé se jde ke stromečku...

6. Upekla jsi někdy chaloupku z  perníčků?
Ne, ale na moje ospravedlnění, chtěla jsem a pomáhala jsem babičce! Nějak mě to pečení neláká, možná proto, že vím, že si stejně nedám. Ne kvůli tomu, že držím 'dietu', protože to přímo nenávidím. Když někdo řekne zdravému jezení "dieta", ale kvůli tomu, že jím zdravě, a i když bych si něco málo dopřát mohla, nechci.  [:)]

7. Co děláš o vánočních prázdninách?
Pořád to samé dokola. Ráno vstanu děsně brzy, i když vím, že nemusím, nasnídám se a pak tak ten den přežívám. Někdy jeden nakupovat na celý den do Olympie, Vaňkovky nebo Ikei do Brna, někdy jeden k příbuzným na chvíli a někdy jen tak ležím doma, čtu, píšu nebo prohledávám všechny blogy a komentuji...

♡8. Máš nějaké vánoční přání?
Chtěla bych mít bílé Vánoce! Když jsme byli malý, měli jsme je a to mi chybí.


9. Jaká je tvá nejhezčí vůně?
Vanilka a kokos. Vanilka dokáže provonit celý byt, ale kokos zase voní nejlépe. Je to divný, ale já miluji ty svíky z Ikeii za pár korun [ :D]

10. Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo či pochoutka?
Minulý rok to byly úly, kokosky, perníčky a jiné cukroví + bramborový salát a řízek, ale letos jsme s tátou přemluvili mámu, že si dáme lososa a bramborový salát uděláme tak, aby nebyl s mojonézou. Jsem ráda, že mi takhle vyhovují, co se týče stravy. Jinak jsem si řekla, že na Vánoce k večeru si, ať chci nebo ne, dám kousek něčeho sladkéhom, ale jinak miluji mandarinky . Už od malička mi patří k Vánocům!

Toť celý TAG, který mě neskuteně bavil! Opravdu miluji psaní TAGŮ při pití ananaového čaje. Já doufám, že se Vám celý TAG líbil. Jelikož jsem strávila při přípravě tohoto článku asi půl hodiny koukáním a čtením tohoto TAGU u jiných blogerů, budu ráda, když zanecháte odkaz, pokud jste jej taky dělali.... baví mě to číst :D...
post signature

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři