Ve spárech démona - Kapitola třetí

Zal.jpg
Anika Rodriguez | Ve spárech démona | Fantasy, horor
Rachel dostane do svých rukou případ, který jí jednou přivede do hrobu...
 
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png 
Buenos dias, oh.. ehm.. no.. tak už jsem tu zase nebyla století, tak snad mi to odpustíte, ale za to může asi pouze škola a koníčky. Popravdě píšu teď hodně 'Bredleyho deníky', což je spin-off k Preferido, a to mi zabírá hodně času. Mám spousty nových kapitol, ale nechci je sem dávat každý den, aby to tu nebylo tolik zaspamovaný .
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png 
 
 
 
"Co je to za nesmysl, co tady píšete?" zeptala jsem se nabručeně Henryho a prudce jsem zavřela dokumenty s informacemi ohledně Samanthy, dívky ze sklepa." Jak může někdo přežít 3 roky bez jakéhokoliv přísunu jídla a pití? Zavřel už někdo vůbec tu ženskou, co ji tam zavřela?"
Nedávalo mi vůbec logiku, proč by někdo zavíral svoji téměř šestiletou dceru do sklepa, aby tam vyhladověla a nakonec umřela. Ta ženská to neměla v hlavě vůbec v pořádku, kdyby její sousedé nazavolali policii, Samantha by byla jistě už mrtvá. Ale stále tu visela jediná otázka. Jak přežila v tom sklepě bez světla, přísunu nového vzduchu a dokonce i jídla či vody. Začala jsem uvažovat, že se přece jen po tom případu trochu více podívám. Ono samo o sobě je tohle týrání vlastného dítěte a tohle chování patří za mříže či rovnou do smrtící komory. Jenom když pomyslím na Marca, nechápu jak by tohle někdo mohl udělat. Co já bych dala za to, aby ještě žil?
"Není to nesmysl, ale taky si to mysleli, když nám případ dávali. Dokonce jim to ředitelství třikrát přeposlalo, protože jim to vůbec nesedělo a mysleli si, že tam mají překlepy v letech. A nemyslíš, že je to zázrak?" opáčil se na mě Henry a upil ze svého červeného hrnku kafe, které se podávalo na protější chodbě.
"Možná" připustila jsem jeho pravdu, i když je to slabé na důkaz.
"Představ si, že by jsi tento případ vyřešila?"
"A co je na tom případu tak úžasné. Jen důkaz týrání a třeba jí tam ta matka dávala jídlo, ale ani si na to nepamatuje." namítla jsem tak, že moje slovo 'matka' znělo jako 'krutá bestie, co si nezaslouží žít'.
"A teď příjde to boom!" odmlčel se potichu "Ta dívka zvládá tři jazyky a z toho jeden je latina, která se neučí už pekelně dlouho. Umí počítat tak, že by jí mohli i deváťáci závidět. Je to přímo geniální dítě, ale nikdo jí to nenaučil. Její 'matka' vlastně ani matka není-jenom pěstoun, který tak tak zvládá spisovnou angličtinu."
Překvapeně a trochu podezřívavě jsem se zahleděla na Henryho, který se tvářil naprosto vážně a přitom zaujatě. Opravdu se mi ten případ začíná zdát čím dál více zajímavý.
"Tak dobře!" přijala jsem jeho nabídku" ale jestli je to obyčejný případ a ty jsi přepsal ty listy a originál si někde zašil, tak se těš, co tě čeká potom, co se to dozvím" varovala jsem ho ostře a ukazováčkem ho šťouchla do hrudi.
"Já to věděl, že neodoláš." zamumlal Henry a vesele se řítil dál po chodbě za jeho obvyklou prací v kancelářích "tak zítra u případy Samanthy"
"Zítra?Ani neví, jak bude těžký získat ten případ." pomyslela jsem si a zpomalila jsem.
Nachvíli jsem se zastavila a sledovala, jak Henry mizí za rohem chodby. Poté jsem se otočila a svižným krokem vyrazila do ředitelny léčebny, abych převzala tento případ. Možná to bude chvíli trvat, protože tento případ vypadá dost dobře a je možné, že už budou mít lepší nabídky na jeho vyřešení.
 
 
Povídku najdete i na Wattpedu
Ask.fm: www,ask.fm/ajikaaja
FaceBook: Anika Rodriguez
E-mail: AnikaRodriguez@seznam.cz
 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři