Top serials 2014!


Grimm icon

Buenos dias,
 sledování seriálů je opravdu někdy velice náročné, i když se to nezná, protože vlastně jen sedíte a koukáte do monitoru, ale je to opravdu náročné, protože většina seriálů má 22 dílů někdy 16. Já osobně bohužel koukám na ty seriály, které ještě nejsou předabované a nebo na dabing nemám čas, protože to dávají třeba pozdě. Proto se raději koukám přes PC.
Mám rozsledováno několik seriálů a z toho jenom jeden v televizi (Grimm). Nechce se mi třídit ty seriály podle žánru a ani podle kvality. Takže číslování je náhodné...










 http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



Předem bych chtěla říct, že se vůbec nekoukám na PLL nebo Glee, protože mě to nebaví, ale vím o nich. Těch seriálů je mnohem více, avšak já sleduji nejčastěji tyto a nebo jsem uznala, že se sem hodí. 



Grimm

1.  Grimm
Nick mi připomíná takovou přemožitelku v mužské roli. Už seriál dávají déle, ale já začala sledovat teprve tento rok a opravdu jsem se do něj zamilovala. Všechno co mám ráda v jednom seriálu. Sympatické postavy, akční scény, vtipné hlášky a hodně tajemna a fantasy. Od Grimmů jsem toho příliš nečetla, ale vím, že jejich příběhy jsou mysteriózní a napínavé.. seriál též!
Edna: Grimm







  
The Walking dead
2. The Walking dead
 Místo v tomto seznamu nejlepších seriálů za rok 2014, lépe řečeno-které jsem objevila v roce 2014, si určitě zaslouží postapocalyptický seriál, který běží na stanici COOL, The Walking dead nebo-li Živí mrtví. Kromě úchvatných kostýmů Mrtváků, se projevili i sympatické postavy jako Daryl nebo sám Rick, které někdy udělali příšerný krok vedle. Děj seriálu je plný zvratu, že se někdy opravdu neví, koho nechá režisér na místě 'popravit.' Jednoznačně úchvatné a překvapivě dokonalé!
 Edna: The Walking dead  






The Originals
3. The Originals
Kupodivu všech fanoušků Upířích deníků se tento seriál, který zobrazuje život Původních, velice vyvedl a dokonce několik zařadilo The Originals jako number one přes tVD. I já jsem mezi těmi, co slintají nad dokonalostí těchto Původních upírů v čele se samotným Niklausem Mikaelsonem.  Už vůbec jen ta 'kultura' těch upírů v New Orliens si žádala více prostoru a jsem velice ráda, že Klause a Elijahe mohu potkávat i jinde než jen jednou za sto let v Upířích denících. Nápínavý  a někdy mysteriózní seriál z prostředí Původních upírů...






The Angel

 4.  Angel
Spin-off k více zámému seriálu Buffy, the vampire slayer je sice mírně znevýhodněn, ale přesto se Jossu Whedonovi podařilo začít točit tento seriál pojednávací o minulosti a přítomnosti Angela v Los Angeles. I když už je to pár let, co bylo natáčení ukončeno, stále je na co se koukat, protože tento seriál mě jednoduše neomrzí! Děj každého dílu je naplněn akčníma scénama s pěkným příběhem a s dávkou toho zdravého humoru! Upíři byli, jsou a budou evidentně velice oblíbeným žánrem u filmařů a spisovatelů. Stačí pár dobrých herců popřípadě dobrý děj a máte z toho úžasné dílo!
Edna: Angel




American Horror Story

5. American Horror story
Tohoto seriálu jsem se dříve trochu bála, protože jsem slyšela, že je to opravdu místy až moc brutální a... filmaři nezklamali. Opravdu jde o asi ten nejbrutálnější seriál, který jsem zatím viděla, protože od prvního dílu po poslední natočený je všude minimálně litr krve. Pro fanouška klasických krváků je to dobrá zpráva, ale pro ty, co mají slabší žaludek seriál moc není. Musím přiznat, že absolutně nechápu děj seriálu a vůbec se mi nezná, že by to mělo nějak navazovat, ale i tak mě to baví. Teď už jen stačí čekat na Freak show






Big Bang Theory


6.  Teorie velkého třesku

Ok.. kdo to viděl ruku hore!... No.. vypadá to tu jako na koncertu Kabátu takže se ani nemusím ptát dál. Opravdu spousty lidé tento seriál znají. Někteří méně a někteří více. Od ostatních, které jste mohli vidět od prvního do pátého čísla, tak většina je fantasy či mysteriózních. Ale právě tady se dostáváme do pravého komediálního seriálu. Nemohu jinak než doporučit, i když nesleduji každý díl, ráda se kouknu!






The Secret circle

7. Tajemný kruh
Už je to trochu déle, co se tento seriál objevil a já jsem měla to štěstí ho zachytit už v prvním díle. Tehdy mě moc nezajímal, protože jsem měla své Upíří deníky, ale teď když jsem se vrátila, tento seriál miluji. Jen někdy není moc času, abych mohla sledovat všechny díly. Děj seriálu se podobný například Upířím deníků a řekla bych, že i styl točení a scénáře jsou podobné. Takové čarodejnické deníky..
Edna: Tajemný kruh







How I met your mother


8. Jak jsem poznal vaši matku
Jeden z prvních, které jsem viděla a to bylo náhodou, když jsem hledala jednu herečku z původní Buffy, the vampire slayer. Našla jsem ji a právě v tomto seriálu! Vtipný v každém případě! Nejlepší seriál na uvolnění a rozesmání! Dokonce bych řekla, že HIMYM mě baví o kousek více než BBT, přecejen je tam více herců, které znám. Takže nezapoměňte.. tento seriál je Legen- a nespíše tě nepřekvapí, co bude dál, ale je to tak...-dární!




Dále sleduji nebo bych chtěla:
- CSI: Miami
- Mentalista
- Camelot(začínám)
- Terra nova
- Dexter




Jaké seriály sledujete VY? Jaký názor máte na tyto?

2 komentářů:

  1. Já často sleduji Doctora Who, Arrow, Once upon a time nebo How I met your mother. Dřív jsem sledovala ještě např. Upíří deníky nebo Zoufalé manželky :-D
    Polovinu ze seriálů, které sleduješ ty neznám, ale chtěla bych se podívat na The secret circle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny které jsi tu sepsala jsem původně chtěla napsat také, ale jsou hodně známé a celkem všichni je znají :D.
      :)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři