Plány pro školní rok 2015 | Jak to bylo..









Buenos dias, 
po hodně douhé době vám přináším takový random článek jelikož se na blog dostanu jednou za X dní. Navíc mám menší problémy s přidáváním, protože se mi to skoro ke konci jedním kliknutím vše smaže a já musím začít od znova.  Dnes tu mám random článek o plánech na tento školní rok a jak to bylo přes prázdniny, co se změnilo. 



http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



Lazy days

Lazy days..

Vždy ráno si řeknu, že dnes už konečně ten slibovaný článek napíšu a příjde večer a já se zmůžu leda tak do postele. Po škole a koníčkách jsem ohromně unavená a nemám na nic chuť. Takže většina věcí, co se týče blogu a psaní, se dělá ve škole o přestávkách.  
Ne, že by se mi nějak vytrácely nápady, ale jednoduše už nemám tolik času to vše stíhat. Mám opravdu hodně koníčků, které bych nerada ztratila. 
Už jsem vyzkoušela si psát návrhy článků ve škole na papír, ale nějak to u mě nazabodovalo a tak raději budu psát jen někdy, ale přímo z hlavy, co mě napadne.
 Většinu článků stejně píšu v noci či večer, kdy už nic nemám na plánu a na učení už je příliš pozdě, protože mi mozek jde do random módu, kdy myslím na převážně fantasy věci takže pro mě ideální doba psát příběhy. 



Prázdniny 2014

Přes tyto prázdniny se hodně událo ať už v soukromém životě, tak v tom virtuálním zde na blogu či jiných stránkách. Ve mém real life jsem se více začala věnovat běhání, protože mě to trochu chytilo a tak si někdy z nudy jdu zaběhat, což bych si před pár měsíci vůbec neřekla. Změnila jsem se hodně v myšlení a celkově taky. Byla jsem na táboře a následně na výletech s rodiči, které jsem si patřičně užila.  Ve mém unreal life se toho stalo, ale trochu více, protože bylo více času na články a přišlo stěhování blogu, následná spolupráce s Host.cz, která mě velice potěšila.  Rozhodně se toho stalo spousty!



                                                                School 2014/2015
Mezi plány na tento školní rok patří trochu zdokonalit recenze filmové i knižní, protože jsem opravdu velký fanoušek seriálů a filmů, rozhodla jsem se, že i tyto rezence tu přibudou. Celkově se vrátím i k povídkám, jak novým, tak starším. 
Zároveň poupravit blog pro větší přehlednost a nejdůležitější, co bych chtěla stihnout je konečně ten Youtube. Už to plánuji moc dlouho a nemůžu se k tomu stále dopracovat. Mám ve složce už i různé doplňky ke kanálu, intro a rozdělané titulky. Různé úvodní obrázky k jednotlivým seriím.  Prostě všechno, co se grafiky týče, jen ne a ne se donutit to natočit....



Tak snad jsem vás neunudila a uvidíme se zase příště!


1 komentářů:

  1. Na povídky a recenze se moc těším. A youtube určitě taky bude fajn.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři