Once upon a time - Obejmi noc


q7Wwy.png

Buenos dias, 
Once upona time je knižní projekt v českém jazyce jako Bylo nebylo. Cílem tohoto známého projektu je zveřejnit první větu či dvě z knihy, kterou čtete nebo se právě teď chystáte číst. Tento projekt vychází na mém blogu již několik měsíců právě pod anglický názvem 'Once upon a time'

V dnešním 'díle' mám třetí díl série Cassie Palmerové - Obejmi noc!


http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

Pláčící anděl se  roztříštil v prskanci šedého prachu a jeho křídla se rozlétla do stran. Chvilku mi trvalo, než jsem si uvědomila, že nejsem mrtvá. 

Obejmi  noc je třetí díl na předchozí díly Dotkni se temnoty a Unesena stínem. Tato série mě začala tak trochu doprovázet po tři roky, protože první díl jsem si koupila před třemi lety na Vánoce a už je z této série tradice, že nový díl dostanu od babičky k Vánocům. Po pár měsících, co jsem na Cassie trochu pozapomněla, tak si asi budu muset trochu oživit druhý díl. Zatím jsem na prvních pár stránkách a jsem zvědavá, kam se tento příběh bude řítit. Dalo by se říct, že tato spisovatelka je ta první, od které jsem přečetla knihu za pár hodin. Rozhodně jsem zvědavá a nemohu se dočkat až se do ní zítra začtu. Dnes jsem jí jen tak nakousla, protože jse přišla pozdě ze školy, šla jsem si na hodinku zacvičit, napsat článek a ještě večer dopisovat recenzi na Selekci, i když na ní ještě mám čas.... 

Máte, četli nebo byste chtěli tuto knihu? 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři