SPRING THOUGHTS


Konec zimy moc ráda nemám a nikdy jsem neměla, protože se mi zdá, že všechno pomalu umírá, aby se mohlo znovu zrodit. Všechno je takové tmavé, nebarevné, moc se toho nedá dělat, na všechno je zima. A proto mě vždy potěší, když se zima přehoupne do jara a já budu moci začít nosit lehčí mikiny, obyčejné botasky a až začne hřát to sluníčko do zad, když ráno jdete do školy. 
S koncem zimy  mě vždy doprovázely hluboké myšlenky. Nevím, proč tomu tak bylo, ale prostě se to tak dělo.  Myslím si, že za to vděčím hlavně přátelům, které jsme si přes zimu trochu roztřídila. Našla jsme si s některými novou řeč a prostě snažila jsem se strávit každý volný čas něčím produktivním. Ať už to bylo někde venku, kde jsem tedy trochu promrzala, ale čert to vem, a nebo to bylo pomocí rodičům či koníčky. 

art, photography, and march image

easter, flowers, and spring image

Tato zima utekla opravdu rychle. Nebudu říkat, že na tom nemá podíl to divné a rozhozené počasí, ale z velké části to je hlavně tím, že to prostě tento rok utíká nehorázně rychle.
Nedávno se období přehouplo do jara a na mě už chvíli tančí ta jarní nálada a očekávání od léta. 

Myslím si, že za tu dobu, co jsem moc aktivně nepsala, je toho hodně, co bych vám mohla říct. Neskutečně moc v mém životě se změnilo a s příchodem jara se zdá vše být takové barevnější. Jednoduše na mě už jde jarní nálada. 
Mám chuť se sebrat a jít pryč, někam hodně daleko, vzít stan, dobré jídlo, přátelé a jít někam pryč. Když svítí slunce, země už je pěkně prohřátá, některé květiny na zahradách začínají maličko růst a Velikonoce jsou za dveřmi.  Mimochodem -  slavíte Velikonoce? Nebo je jako já vždy přehlížíte? 

food, pancakes, and rabbit image

rabbit, cute, and animal image

Tento rok bych to ráda trochu změnila. Nemyslím tím, že pozvu všechny kluky a nechám si slušně "namlátit"... S maminkou jsme objednali nové věci a tak jsme se dohodli, že když nevyjde plánovaný výlet, tak si alespoň uděláme pěkné Velikonoce doma. Poprvé za několik let bychom byli doma a abych pravdu řekla, nijak by mi to nevadilo. Koupíme mazanec, protože ani jedna z nás si péct netroufneme, ALE zato upečeme naše oblíbené banánové muffinky  a uděláme rodinný oběd. Prostě si uděláme den pro sebe... 

Užijte si pěkné prázdniny a Velikonoce

2 komentářů:

  1. Tak já Velikonoce nijak extra neslavím. Nelíbí se mi ten svátek, a není to proto, že bych se bála kluků s pomlázkami, ale celkově mi přijde strašně komerční. Ti kluci to mlácení berou tak, že nás můžou ztřískat a dostat za to ještě něco. Málokdo z nich ví, jaký byl původně smysl tohohle zvyku.
    A obchodní řetězce, které se předhání v tom, kdo bude mít ošklivější velikonoční výzdobu a levnější čokolády mi také moc nepomáhají udělat si na tyto svátky lepší názor.
    Chtěla bych zažít takové ty opravdové vesnické Velikonoce, to by bylo něco úplně jiného... :)

    Ohněm Políbená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu komerčnost se snažím tak nějak neřešit a užívat si. Přiznám se, že sama neslavím Velikonoce, jak by se měli, protože prostě nejsem úplně věřící, ale zase nevidím důvod to neslavit, když je to pěkný svátek.
      Ono je prostě blbé, že to už nikdo asi nezažila, možná někde na Moravě ještě ty tradice jsou hodně zapuštěné, ale bohužel v téhle době je to těžké, a proto si myslím, že slavit je není špatné, i když už to není to, co to bývalo...:) Nesmí se zapomínat..

      Vymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři