Pád | Kai Meyer

Kniha:  Pád
Spisovatel: Kai Meyer

Série: Arkádie III.
Vydání: Fragment 2016 | 344 stran
Moje hodnocení: 3/5


Tajemno, napětí, zločin i láska. Závěrečný díl mafiánské fantasy trilogie.

Alcantarové a Carnevarové – dvě znepřátelené rodiny, dva mafiánské klany. Tajemno, napětí, zločin i láska. 

Rosa s Alessandrem již nechtějí své city skrývat. Poštvou tím proti sobě celé klany arkádských dynastií a hrozí jim smrt. Prchají přes celou Sicílii a postupně poznávají, kdo za tímto spiknutím stojí: Hladový muž, který se vrátil po mnohaletém uvěznění na svobodu a chystá se opět nastolit prastarý, krutý řád. Vychází najevo pravda o TABULE, o Rosině otci a mnoha dalších záhadách. Podaří se jim zastavit nevyhnutelný pád a přežít?


Rosa a Allesandro, Carnevar a Alcantara.  Jejich rody je nenávidí a snaží se o jejich smrt. Policie i celá Sicílie je jim na stopě. Začíná pravý útěk a boj o život. Policie ani jejich vlastní rodiny nejsou jedinými, kteří chtějí jejich chycení. Hladový muž je zpět a chystá se provést starý rituál, který by vrhl svět do nadvlády Arkádie, neskutečného boje a krveprolití. Avšak co když se stane pravý opak a místo predátory se stanou štvanou zvěří? Zvěří přímo pro ruce TABULY.


Třetí díl mafiánské trilogie z prostředí nádherné, ale nebezpečné Sicílie. Tuším, že už je to nějak rok, co vyšel první díl z této trilogie a  nějaký ten měsíc od druhého dílu. Jelikož druhý díl nebyl špatný, ba dokonce byl skvělý, byla by škoda nedočíst tento originální příběh až do konce. 


Rosa jako hlavní hrdinka byla - někdy velice otravná a bohužel její chovaní se moc od druhého dílu neposunulo. Na můj vkus a celkově její charakter mi přišla jakože si chce hrát na něco, co není. Autor ji zřejmě vykreslil až příliš "mafiánsky" a za každou cenu, aby udržela chladnou hlavu. Chtěla bych od ní vidět více citů. Naštěstí tu je i Allesandro, který je typickým klukem z Young Adult knih. Mladý, pohledný a sympatický, i přes jeho stinné stránky, které se snaží skrývat. Přestože v knize pravděpodobně zastává toho "zlého", myslím, že to byl on, kdo Rosu alespon trochu usměrnoval. 


Od tohoto autora mi leží na poličce ještě jedna kniha, která mi tedy zatím moc nesedí a když jsem zjistila, že to píše ten samý autor, docela jsem se divila. Styl autora je v třetím díle velice svižný a rychlý. Kniha je téměř napěchovaná akcí a jelikož příběh se motá hlavně kvůli útěku Rosy, je svižný. Krátké kapitolky ještě více pohání četbu a kniha vám uteče před očima.Téměř nemožné však přestat číst po dokončení jedné kapitoly, protože spisovatel je vždy dokázal zakončit tak napínavě, že jsem vyloženě musela číst dál. 
Příběh je alfa-omega knihy a u Pádu jsem naprosto spokojená a mohu si jenom chválit originální námět autora. O záhadné civilizace se ráda zajímám, ráda o nich čtu a Arkádie zní velice zajímavě. Autor naprosto skvěle popsal dějiny, detaily a celkově svět Arkádanů, čímž si mě získal na svou stranu. 
"Chceš důkaz o existenci Boha?" zašeptala. A pak ho z bezprostřední blízkosti střelila do břicha. str. 292, Otec a dcera
Když už se děj chýlil ke konci, akce trochu zeslábla a i když to nerada přiznávám, jedna kapitola mě dost nudila. Hlavním důvodem bylo, že se autor snažil rychle probrat věcí ohledně TABULY a nachrlil to na mě, jakožto čtenáře, moc rychle a všechno.  Z celé kapitoly jsem pak měla chaos, což se trochu podepsalo i na konci, kdy jsem chvíli tápala.

    
Naštěstí jsem se zorientovala a akční konec knihy si vychutnala naplno. No, ale představovala jsem si ho jinak. Úplně mě neuhranul, ale ani neurazil. 
Celkově Pád byla pěkná kniha s nádhernou a originální zápletkou. Největší problém čtenáři může způsobit hlavní hrdinka a její poněkud nelogické chování. Konečně dojde i na rozuzlení pravdy ohledně otce Rosy, z čehož vznikne větší zvrat, který dodá závěru knihy na spádu...

4/5
Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment. 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři