Once upon a time - Mysterium Tremendum (Sebastian Rainer)



Once upon a Time

...je meme projekt, který je v češtině známý spíše jako 'bylo nebylo', a je pořádané pod štítem blogu Kath. Cílem projektu je zveřejnit  první větu z knihy, kterou právě čtete.



 Erik chtěl zděšením vykřiknout, ale vzduch, který v té rychlosti nasál mezi zuby, se mu vzpříčil v krku.


 Řeknu vám to naprosto upřímně, ze začátku jsem byla totálně mimo a vůbec jsem netušila o co v ději jde. A takto uvězněná v nevědomosti jsme byla po hodně dlouhou dobu. Naštěstí příběh byl natolik napínavý a tajemný, že jsem i přesto pokračovala ve čtení.Ted ke konci už se trochu orientuji, ale stále jsou tu "prázdné místa", tak uvidíme, jak se mi to bude číst dál...

 A jakou knihu jste v poslední době četli Vy?

Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři