Once upon a time - Vila na Sadové

zyF6t.png
Knižní meme projekt, který můžete znát i pod jménem "Bylo nebylo". Cílem tohoto projektu je sdílet s čtenáři první větu či věty z knihy, kterou právě teď čtete nebo jste dočetli a zatím nemáte jinou rozečtenou. Ano, normálně tento projekt vychází v úterý-alespoň u mě na blogu-, ale nějak jsem neměla chuť v úterý přes dlouhou školu cokoliv přidávat, ale ošidit jsem vás také nechtěla. 
Knihu z tohoto dílu jste už na blogu mohli vět, protože jde o knihu od českého autora - Vila na Sadové.
__________________________________________________________________________



"Spěchám. Nijak zvlášť nemusím, ale přece spěchám."
Vila na Sadové | Richard Sklář | Fragment

Když jsem si myslela, že tento týden by už mohla být recenze, evidentně jsem se hodně sekla, protože i když mě kniha neskutečně baví a jsem z ní napjatá každý den, nemám šanci přečíst tolik stran. Víkend bohužel nebudu doma a času bude docela málo, kromě toho mám připravené trochu lepší věci, které se však také týkají i vás...ale to až později. Zpět ke knize! Jednoznačně jsem nadšená a napnutá jako provaz. Nečekala jsem, že se mi až tak moc děj zalíbí, čekala jsem, že ano, ale opravdu ne takhle...
_______________________________________
Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři