Hokej? Jo..Tak to jde mimo mě..

Hokej tady, vlajka tady, bílé auto s nakreslenou vlajkou na zrcátkách zde... no, je vidět, že se něco hraje a nebýt toho ani bych si nevšimla, že je to hokej. Teď asi schytám docela udivené pohledy, jak jsem o něčem tak velkým nemohla vědět, když je to všude. Jednoduše, hokej opravdu není sport, který ráda sleduji. Já celkově nesleduji nic takového kromě Formulí a někdy když hraje Madrid nebo Barcelona, ale to fotbal, takže nic..

________________________________________________________________


Že něco Češi hrají jsem si uvědomila teprve, když o tom začali mluvit ve škole, ve třídě a když jeden kamarád začal přidávat příspěvky ohledně toho, na koho sází v hokeji.  Do té doby nic, co by nasvědčovalo tomu, že něco takového je. Popravdě se však ani nedivím, protože jsem moc poslední dobou televizi a celkově ani zprávy na internetu nesledovala, protože můj notebook je u strejdy a ten co je doma, je děsně pomalý, takže mi to prostě ušlo. Doma o tom nikdo nemluví, protože táta doma teď momentálně není, ale vsadím se, že určitě sleduji ze Španělska..

Jagr is God! 68  | via Facebook
Zdroj
Ovšem i když hokej nesleduji, docela mě naštvalo chování jednoho kamaráda, který mi řekl, že nejsem vlastenec, když nesleduji hokej, a že bych měla táhnout do toho Španělska. To mě opravdu naštvalo! Ano, v tu chvíli jsem mu měla sto chutí říct, že kdybych na to měla koule, sbalím se a jedu, ale nějak jsem se cvakla za jazyk. Jenom proto, že nesleduji hokej, nejsem vlastenec a hned se kvůli tomu stydím za svůj stát? Pokud já vím, tak on taky nesleduji mistrovství světa v krasobruslení a přece jen mu neříkám, že není vlastenec.Vždyť to je naprosto pitomé! Já do určité míry jsem ráda, že jsem se tady narodila, protože máme opravdu nádhernou minulost, nikdy jsme se nevzdali, máme i úžasné hrady a celkově památky, do kterých jezdí miliony lidí a na nejednou místě se natáčel nějaký film.  A i když se najdou věci, za které  nejsem zrovna ráda, mám svou vlast ráda.

Logicky mě tedy naštvalo, že to o mě řekl, ale když jsme si vzpomněla, že to je zrovna on, co řekl ještě před pár měsíci, že máme "debilní " reprezentaci, musela jsem se tomu zasmát. Udivují mě ti lidé, co fandí jenom, když je nějaké mistrovství a jindy na náš národ nadávají. Nechci nic říkat, ale mám takové obavy, že dotyčný byl jedním z nich.
Speciálně kvůli článku jsem si šla zjistit skóre a jak to vypadá předběžně. Docela mě překvapuje, že se mezi takovými velikány držíme, přece jen Kanada je země převeliká a to samé Rusko. Jsme zkrátka bojovný národ.  Klukům rozhodně fandím, i když se zrovna nekoukám, protože mi to takhle v televizi nic neříká. Na živo bych možná názor změnila.  Když však vidím ty nervi, co před pár dny táta chytal u jiného zápasu, jsem ráda, že to tak neprožívám.  Já vím o co jde, jací jsou hráči, na koho se tento rok vsází, ale prostě...nemám proč bych to dál rozebírala.
great!!
Zdroj
Hokej, hokej... klukům opravdu fandím, ale abych pravdu řekla.   Prostě mě to nebaví, to říkám upřímně. Já si raději půjdu sama zaběhat, než abych se dívala na hokej, který je pro mě nezáživný. Stačí když mi každou chvilkou pípne mobil, že někdo z mých přátel přidal příspěvek. Ohledně čeho? Ohledně hokeje! Takže nebojte přehled od jednoho nejmenovaného kamaráda mám veliký, i když  přímo hokej nesleduji. Jediný sport, který dokážu v televizi sledovat jsou Formule, ale o tom mám pochyby, že je to sport...

Ptát se, zda hokej sledujete, asi nemá cenu, a tak se zeptám: Jak se vám zatím hra Čechů líbí? Znáte takového člověka, co fandí jenom, když se hraje o něco fakt velkého, ale jinak kritizuje?



Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

5 komentářů:

  1. Hah, tohle jde komplet mimo mě. Nebejt okolí, tak jsem o tom taky nevěděla :D Nezajímá mě to, nebaví mě to, je mi líto.
    To s vlastenectvím je hovadina, heh.
    Ale to, že se držíme mě zase nepřekvapuje - co tak vím, tak v hokeji jsme očividně celkem dost dobrý, šak to není tak dlouho, co jsme vyhráli zlato, ne? :D A pak nedávno jsme měli zas bronz, myslím :D (Jestli se teď pletu, je mi trapně, lel :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to bohužel ani já nevím :D. Mám stejný důvod, proč to nevím... :) Celkově si myslím, že Češi jako národ jsme opravdu dobří v mnoha sportech. Jen si vzpomeňme na Čáslavskou nebo Zátopka... :)

      Vymazat
  2. Tvůj kamarád je slušně řečeno debil. Nechci ho urážet, když by mi řekl, že nejsem vlastenec tak bych mu dala pár otázek, ohledně historie a myslím, že by velmi rychle sklapl :) Jinak hokej sleduju, jenom tak trošku a u toho si dělám úkoly, ale že bych to prožívala nějak moc, tak to ne. Můj obllíbený sport je a bude defenestrace :3 :D
    http://merrylifev.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Naprosto tě chápu, bohužel mám menší silovou nevýhodu, takže bych pravděpodobně skončila na zemi já, ale tak...imaginárně ho probodávat pohledem můžu.
      :)

      Vymazat
  3. Hokej nesleduji, protože mě to nebaví a nic mi to neříká, tak jako ostatní sporty. Nelíbí se mi už jen ten humbuk kolem toho. Z hokeje mě zajímá akorát jak jsme dopadli ale jeho průběh jak se hrálo, to ne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři