March in Photos [InstaPHOTO]

nCU3V
Buenos dias, to se máme, že? Máme konečně ty slibované prázdniny a já už nevím, co dělat. Venku je jako na Vánoce, fouká silný vítr, běhat se nedá, a tak sedím a přinejlepším čumím do monitoru či si čtu. Napadlo mě tedy konečně znovu napsat článek INSTADIARY, který se tu neobjevil více než dva měsíce, protože se mi nějak chce psát. Toho však já využiji, takže kromě tohoto článku, mám už napsaný ještě jeden, ale je ve hvězdách, kdy se rozhodnu ho publikovat...:)

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



Na začátku března mi přišla Selekce jako recenzní výtisk od Megaknih, na který jsem se hodně těšila, protože se o ní hodně mluvilo a vcelku v dobrém. Uprostřed vidíte kousek ze malé sjezdovky v Orlických horách, konkrétně na Martách. Sluníčko nám krásně svítilo a my se dívali na přípravné skoky pro Extreme Soldiers, což je místní soutěž ve skocích na lyžích přes obří skokánek.
 Jedna z mála selfie zakončuje tuto trojici a přesně tato byla focená v autobuse při jízdě na lyžák. Poslední selfie tohoto článku! Yeah! :DNo, a zároveň první v novém autě, které jsem si okamžitě zamilovala... je taková hodně narychlo focená, protože kolem pořád někdo chodil, takže vyfotit se, tak aby to nikdo neviděl - to je těžké! 




Další knižní fotka s další Cooboo knihou, kterou jsem musela mít! Zom-B by Darren Shan! Poslední fotka je pořízená v jedné podhorské restauraci, kam jsme vyjeli, když jsme byli u babičky, protože jsme všichni měli hlad.
Naprostá random fotka za běhu a zrovna vidíte, že jsem opravdu běžela, když se pořídil snímek, protože mám docela fajně zvedlou nohu :D. S kniží tématikou ještě nekončíme, ale teď je na řadě Lampář od Fragmentu, který se na jiných fotkách zdál menší, ale i přesto jsem ho úspěšně dočetla během prvních pár dní. 



                                               
Naprosto nechápu, co jsem dělala nebo brala, když jsem vytvářela ve Photoshopu tu fotomontáž na poslední fotce. Pokud byste to nepoznali, což asi určitě nepoznáte, tak je to Martin Dejdar v těle Lucie Bílé a ne, nevím, jak mě tohle napadlo. Každopádně se omlouvám, ale to vypadá tak geniálně, že jsem to prostě musela přidat! :D 
Teď už konečně dvě poslední knižní fotky. Kniha Mezi zloději, můj nejnovější přírůstek do knihovny za pouhou padesáti korunu. Ta padesáti koruna za toho muže na obálce stojí! :D Ve škole nám probíhala Noc s knihou a tohle je momentka z noci, která se jako jedna z mála povedla. Noc jsme si užili, ale to spaní nám jaksi chybělo, takže se dokážete představit, jak to vypadalo ráno v lavicích...


veEow_____________________________________
Instagra | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 



2 komentářů:

  1. Nádherné fotky, hodně se mi líbí ten formát článku a hlavně nápad, něco takového jsem ještě neviděla, je to super :)!
    Oh, knihy :3. Opravdu pěkné fotky a mimochodem, máš super vlasy :D
    -Smile

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, děkuji, ale mé vlasy...je s nimi stále nějaká potíž :D Někdy jsou moc dlouhé, moc tmavé, moc husté, i přesto děkuji. :)

    Mě osobně se INSTADIARY velice líbí, a tak jsem si řekla, že proč je nedělat také.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři