Březen - Zúčtování


GLOWT.jpg
Březen včerejším dnem skončil a nás už čeká jen celý aprílový měsíc než už se bude dát říct, že je skutečně teplo. Určitě si vzpomenete, co vám vaše učitelka češtiny o březnu říkala, březen je totiž měsíc knihy! A to hned využiju pro další článek spíše takovou rekapitulaci knih, které jsem za daný měsíc nasyslila. Ano, jde o takovou mou verzi "Co nového v knihovničce", a tak už tedy ty tituly, které obohatili moji knihovnu a kolik stran jsem tento měsíc přečetla?
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

Tento měsíc byl podle mě dost dobrý.Moje knihovna (i ta e-knihovna) se prohýbá pod dalšími sedmi nádhernými kousky a tady už je máme...

  • Selekce | Kiera Cass - 288 stran
  • Zom-B | Darren Shan - 216 stran

Dvě CooBoo knihy, které snad myslím, že moc představovat nemusím, protože na blogosféře se teď vyrojilo tolik recenzí, že by jich bylo snad patnáct. První nádherná Selekce, která teď už má i druhý díl, a hned pod ní mistr hororů Darren Shan a jeho první díl Zom-B. 

  • Temná stezka | Asa Larsson - 356 stran
  • Než pomine tvůj hněv | Asa Larsson - 61 rozečtených (290 stran)

Další dvojicí tu je třetí a čtvrtý díl série Rebecky Martinsson, které vydává nakladatelství Host. Zatím mám přečtený pouze třetí díl a čtvrtý už mi leží v mobilu a čeká, kdy začnu číst. Temná stezka a zatím  nezveřejněný čtvrtý díl Než pomine tvůj hněv


  • Lampář | D.M. Cornish - 556 stran
  • Mezi zloději | Douglas Hulick - 212 rozečtených (450 stran)
A v neposlední řadě je tu Lampář od Fragmentu a kniha za padesát korun Mezi zloději od Baronetu. Na Lampáře jsem se těšila a jsem velice ráda, že už mi zbývá do další úžasné trilogii jenom jeden díl! Kdežto Mezi zloději jsem kupovala bez jakéhokoliv doporučení..prostě jsem šla na vlastní pěst. 

  • Duhový Had | Barbara Wood - 508 stran

Poslední knihou je Duhový had, který asi recenzi mít nebude, ale to neznamená, že se o ní alespoň nezmíním. Ovšem  je možné, že recenze bude.


Dohromady přečteno 2197 stran!
Tento měsíc se musím přiznat, že jsem četla i delší knihy než 400, což je pro mě zvláštní, ale alespoň příjemná zkušenost.. :D A mě nezbývá nic jiného než se zeptat vás, jaké knihy jste si pořídili a kolik stran jste přečetli? :)


_________________________________________
Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři