Once upon a time - Než pomine tvůj hněv

....................... 
zyF6t.png
Buenos dias, Once upon a time nebo také knižní Bylo nebylo je meme projekt, který je na blogosféře poměrně známý. Jeho cílem je zveřejnit větu či dvě z knihy, kterou právě čtete. Měla by to být první věta z dané knihy. 
A co to čtu tentokrát? No přece čtvrtý díl na krimi sérii - Než pomine tvůj hněv od Hostu!


"Vzpomínám si, jak jsme zemřeli. Vzpomínám si a vím to." 

Zatím se musím přiznat, že tento díl je pro mě mnohem lepší než všechny jeho předešlé. Od první stránky se nenudím a okamžitě jsem se začetla, což bylo s touto autorkou poprvé. Než pomine tvůj hněv je čtvrtá, ale pro mě už pátá kniha z této série a tím pádem i poslední, poslední setkání se sympatickou Rebeckou a milým Kirstenem. Celkově jsem z této série docela příjemně naladěná. První dva díly jsem trochu tápala, protože byli o křesťanství, což mě opravdu nebavilo, ale jakmile Asa Larsson přešla z křesťanství na něco více záživnějšího a napínavějšího, četla jsem rychle a napínavě. Teď momentálně už jsem skoro u konce, ale už asi trochu tuším, jak to dopadne. Znáte to...krimi stereo konce, ale co já vím, nechám se překvapit. S jistotou však mohu říct, že jde o zatím mou nejoblíbenější knihu od této autorky

___________________________________

Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři