Once Upon a Time - Among Thieves | Douglas Hulick

bvCd.jpg
Buenos dias, Once upon a time nebo také knižní Bylo nebylo je meme projekt, který je na blogosféře poměrně známý. Jeho cílem je zveřejnit větu či dvě z knihy, kterou právě čtete. Měla by to být první věta z dané knihy. 
Pro dnešní díl jsem si zvolila knihu, kterou mám doma teprve pár hodin a jde o knihu Mezi zloději!
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

 Goodreads.com
Athel Usměvavý se neusmíval. Vlastně vůbec nevypadal pěkně.


Důvod, proč jsem si knihu koupila, byl nejen jeden, ale nejvíce o tom rozhodl ten fakt, že kniha stála pouhých padesát korun! Narazila jsem na ní dvakrát v tom samém knihkupectví, které teď otevřeli u nás kousek ve městě.  Jednou jsem tam šla jen se mrknout a po druhé už na jistotu..  a to jsem tam ještě jednu nechala! A druhý byl fakt nádherné obálky! Teď nemyslím písma, protože to se mi na té obálce totálně nelíbí, ale myslím zřejmě "zloděje" na obálce. Doslova mě očaroval.  Jsem někde kolem sté stránky a zatím čtu spokojeně a poklidně. Douglas má skvělý styl psaní a nebojí se jít do nechutných detailů mučírenských způsobů. Až jsem překvapená, že se mi kniha líbí, ale já nikdy s knihou od Baronetu neměla problém, přestože vydává spíše knihy pro starší čtenáře.  
Vypadá to na zajímavý příběh z jednoho zlodějského města. Napínavá a dobrodružná!
_____________________________________________

Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři