Sunday Siesta #5 - 7 činností, které vás zaručeně zabaví!


vUhno
Buenos dias,
 je neděle a to znamená další Sunday Siestu! Minulý týden jsem vás zaneprázdnila názorem na lyže a snowboardy, ale teď se budeme bavit úplně o jiných věcích – o tom, co dělat, když jste nemocní a nemůžete do školy. Většina článků do Sunday Siesta se píše počas elého týdnu, ale tentokrát jsem to nechala o náhodě a přímo z fleku píšu bez jakékoliv přípravy. Takže uvidíme, jak to dopadne... a zde je několik věcí a rad, co dělat, když jste doma s nějakou to angínou, chřipkou nebo něčím jiným.
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
A teď už proč vlastně jsem tu. Jak jste si přečetli, mám tu pár bodů, které si myslím, že by mohli pomoci i vám, ktří právě taky ležíte. Sedm rad, co dělat, když se nudíte a nemůžete ven, respektive to mělo být pět plus dvě rady, ale sedm je kratší ( :D) Doufám, že vám některé pomůžou a jdeme na to...


YNS.jpg
Modra zóna

Mnozí z vás asi vědí, že první místo na tomto pomyslném stupínku budou mít knihy. Jn za tři dny, co jsem byla teď nemocná, respektive jsem ležela s podeřením, že jsem nemocná, jsem přečetla 2 celé knihy a dočetla taky dvě. Mám takový štěstí, že mi na poličce leží dvě další, u kterých jsem si dala na víkend pauzu, abych měla co dělat o týdnu, kdy budou všichni ve škole a v práci.Pokud si najdete knihu, která vás bude bavit, dokážete nad ní strávit klidně celé dopoledne
Zkrátka si vemte knížku, otevřete ji a čtěte. Přece existuje tolik žánrů a vsadia bych se aespoň jeden vás zaujme! Sci-fi, YA, Krimi, klasické fantasy nebo snad romantika. Pro fanoušky historie historické romány, pro fanoušky jiných světů Fantasy. Je jich opravdu hodně!



D29N5
Fave song🎶

Jenom název povídá všechno. Žijeme v době internetu a není problém si najít nějaký oblíbený seriál přímo tam. Opět nekonečné rozmezí žánrů. Od hororů přes romantické komedie. To samé v seriálech. Většinou trvá jeden díl tak kolem 45 minut a věřte mi, že když těch dílů uvidíte hned několik den odběhne jako po másle. Hlavní je sledovat v angličtině. Nebudeme si přece kazit iluze s naším dabingem, ne? Mezi nejepší, které můžu jen a jen doporučit patří American Horror Story, The Walking dead, The Originals, Camelot, BBT a nebo klasica HIMYM.
Já jsem přímo seriálový maniak a můžu se koukat pořád v případě, že jsou nové díly, což se teď o mých nejsledovanějších seriálech říct nedá, protože American Horror Story vydá nový díl až za pár dní a The Walking dead, na který čekám už od asi listopadu, až osmého! Camelot a Merlin se už dávno nenatáčí a od Grimma už jsem taky všechny díly snad viděla. Seriálový maniak musí být hodně trpělivý...





wSxX
Drawing
Weheartit
Upřímně moc nekreslím klasickou tradiční malbu, ale začala jsem se věnovat digital artu, což je kreslení v počítači. Dobré je, že stačí jen počítač, grafický program jako je Photoshop z neplacených pak Gimp či Malování a třeba myš popřípadě grafický tablet. Můžete nakreslit prakticky cokoliv a dejte si s tím pak hodně práce, protože když začnete v devět, skončíte s jedním kouskem obrázku až kolem oběda. A to mám z vlastních zkušeností!K tradičnímu kreslení vám stačí tužka a papír..logicky. Když se vám obrázek povede stačí si ho jen někam vyvěsit či někam nalepit a můžete jet dál. U tvoření to samé. Udělejte si třeba vás vlastní komix, vyrobte si diař nebo záložky do knížek.
Jak jsem řekla, nejčastěji jsem zalezlá u Photoshopu a kreslím, grafičím, dokonce se snažím vymyslet a graficky navrhnout svůj vlastní časopis. Zabavím se tí na většinou tak 4-6 hodin denně, když jsem nemocná. Když nejsem, tak moc Photoshop neotevírám, protože moje projekty, které pak dopadají stejně hrozně, nejsou jen na dvacet minut. 

rv3LZ
Weheartit
Jo, zní to hrozně, ale když se nudíte, uděláte fakt všechno. Navíc není nic horšího než když jste nemocní, pomalu nedojdete do kuchyně a všude kolem sebe máte bordel. Na to chci říct snad jen to, že až se vám udělá lépe, seberte se a jdite si uklidit pokoj a když se vám to bude zdát málo klidně, tak i ostatní místnosti. Většinou se nejen zabavíte, ale najdete úplně nové věci, o kterých ani nevíte. Knihomolové si mohou uklidit poličku s knihami a fashion maniaci šatní skříň.
Uklízení na mě rozhodně pomáhá, docela to pak rychle utíká a než se naděješ máš třeba 18:00 hodin. Pak jsem ráda já, že jsem si uklidila po dlouhé době pokoj a vše v něm najdu, ale nejšťastnější je asi máma.




FN4el
/ | via Tumblr
Weheartit
Pro člověka, koho to baví a píše své povídky, scénáře a bůhví co ještě je to samozřejmost a on je vždy šťastný, že může chvilku nad papírem či wordem strávit, aniž by byl rušen povinnostmi jako je škola. Ovšem chápu, že to někoho třeba nenadchlo a dál už jste to nezkoušeli. Zkuste to znovu! I kdyby to bylo pitomý fan-fiction na One Direction, kterých se teď rozjelo mraky, stále se u toho zabavíte více než při čumění do zdi. Pokud si troufáte na něco většino, rozvrhnite si svůj vlastní příběh, román nebo klidně novelu a když k tomu zapojíte své kreslířské schopnosti utvořte komix.
Za dobu, co něco mám, tak jsem už napsala několik nových kapitol a dokonce po stol letech přidala pár kapitol na Wattpad, což je neuvěřitelné! Na zítřejší den taky plánuji psát. Vždy si pustí hubku, zapnu word a píšu, přepisuji, plánuji a nebo kreslím mapy k příběhu.




0oDHw
Bluetooth Nes Controller - Wicked & Cool Gadgets
Weheartit
No neříkejte, že doma nemáte ani jednu hru! Tomu nevěřím! Pořádně se podívete, určitě tam někde alespoň jedna bude. Pokud přecejen ne, tak si zahrajte na internetu! Kdo by neznal RPG hry, fóra či MMORPG hry jako je celkem známé Shakes of Fidget, Lord of The Rings nebo spíše pro nás dívky Howrse. Je to hra, u kterých se dlouho pobavíte a třeba vás to chytne natolik, že ji pak budete hrát stále. Z pc her bych mohla zmínit hlavně Wowko a Lolko, které pro nás holky asi moc zaživné nejsou, ale tak...zabavíte se, ne?
Upřímně jsem hru teď dlouho nezapnula, ale včera jsem asi tři hodina strávila na Hexxitu (módovaný Minecraft). Z MMORPG her jsem zázrakem začala hrát znova Howrse, ale hned jakmile mi bude fajn a budu moc jít běhat, tak s tím seknu, protože ta komunita tam...to je hrůza! No, a teď přemýšlím, že bych po hrozně dlouhé době zkusila Shakes of Fidget, ale nevím no. Pokud znáte nějakou dobrou MMORPG hru, tak si napište dolů, protože j už jsem vyzoušela snad všechny a stále si nemůžu vybrat...klidně anglickou.{ :)}


CyMd2
ME.
Weheartit

Poslední a pro většinu blogerů asi nejznámější bod jsou blogy, facebook, ask a jiné sociální sítě. Pokud ještě nemáte na některém účet, založte si ho. Buďto pro sebe a nebo pro vás blog, sdílejte články, komentujte. Možná si tím i naberete pár čtenářů. Na fb můžete komentovat divný příspěvky, na asku odpovídat na divné otázky... no a na blogu zkrátka blogujte. Pro ty, co už mají blog – pište o nových věcech, dělejte to, co už jste dlouho nedělali, přepište třeba nějaké recenze, up-datujte celé stránky nebo přednastavte několik článků. Pro ty, co blog nemají – komentujte blogy ostatních a nebo si rovnou založte svůj! Co vy vite, třeba vás to chytne...

 Tímhle se bavím asi nejvíce, zkoumám, objevuji nové blogy, snažím se i komentovat články, které mě něčím upoutali. Nacházím plno nových a ještě neojevených blogerů, dokonce jsem před chvíli zavítala na velice dobrý fashion blog, který mě nadchul! Přes včerejší den jsem si stihla přednapsat několik článků a dvě recenze, které ještě musím dofotit. Myslím si, že založit si blog je ve chvíli, kdy jste nemocní, nejlepší nápad!



Takže sedm nejčastějších věcí, jak se já bavím, když ležím doma, už znáte a teď je řada na vás, abyste mi sdělili, co děláte vy, když ležíte? Znáte nějakou dobrou MMORPG hru, která by se stahovat nemusela?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři