Once upon a time [18]


q7Wwy.png


Buenos dias,
dnes nám tu tento projekt slaví takovou dospělost a tím se potvrzuje, že se stává opravdu pravidelným. Cílem tohoto projektu, který v češtině nese název 'Bylo nebylo', je zveřejnit větu či dvě z knihy, kterou právě čtete nebo se chystáte číst.



Dnešní díl otvírám knihou, která mi shodou okolností přišla včera a jde o novinku z nakladatelství fragment - Arkádie: Procitnutí
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



"Nad Atlantikem ji probudilo ticho. Seděla s přitaženými koleny na sedadle, celá zkroucená z pětihodinového mačkání ve stísněném prostoru."


Když jsem začala číst myslela jsem si, že půjde o příběh, který bude trochu pro mladší generaci než jsem já, v průběhu čtení jsem si myslela, že tím tématem to bude kniha spíše pro mladší fanoušky thrillerů z mafiánského prostředí, ale teď si myslím, že jde o opravdu zajímavý příběh, který sahá i do historie na mafiánské Sicílii. Jsem někde za půlkou a něco a zatím jsem velice spokojená směrem, kam se kniha a děj odebírá. Jsem zvědavá, kam to bude pokračovat dál, ale zatím se mi celé téma i zápletka zdá více než dobrá...

Slyšeli jste o Arkádii? Co čtete vy?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři