Once upon a time [14]


q7Wwy.png
Buenos dias, once upon a time je knižní meme projekt, který je pod českou přezdívkou známý jako spíše 'Bylo nebylo'. Cílem tohoto každotýdenního projektu je zveřejnit první větu či dvě z vaší právě čtené nebo naposledy přečtené knihy.

Dnešní díl měl původně padnout na plně jinou knihu, ale jelikož učitelka dovezla do knihovny nové knihy pro mě, nemohla jsem si jednu nepujčit a tak tedy - Činy krále Artuše a jeho vznešených rytířů!

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


Databáze knih


"Za časů, kdy Anglii vládl král Uther Pendragon, podnikl jeho poddaný, vévoda cornwallský, několik ozbrojených výpadů na panovníkovy statky.


PT0rd.png


Ještě dnes ráno jsem netušila, že dnes nějakou knihu začnu číst, protože všera jsem dočetla poslední, co mi ležela rozečtená na poličce. Ale naštěstí mi všichni přejí a učitelka přivezla nové knihy do školní knihovny. Tak jsem se na ně tedy šla podívat a jelikož jsem si minule vyprávěla jak mě fascinuje doba krále Uthera a Artuše, Camelotu a rytířů od kulatého stolu, dovezla speciálně pro mě tuto knihu. Zatím jsem skoro na začátku a jsem do příběhu ponořená, že někdy stěží dýchám. Je to plně jiný styl než já čtu, a tak jsem ráda, že mmě to baví a ne málo. Co se týče té doby, mám ji hodně ráda a považuji ji asi za dobu, kam bych se chtěla vrátit. Jde o poměrně starší knihu, ale divím se, že je v celku dobrém stavu... zatím ji hltám a jsem zvědavá na další stránky.



0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři