Nedělní siesta #13 - Chemie, Youtube a jeden spisovatelský blok


yZLDF.jpg
Buenos dias, 
neděle patří už po několikátý siestě, což je osobní projekt, kdy si povíme, co se událo za týden v mém životě, co se změnilo. Je to takový rekapitulace celého týdne. Je to nahlédnutí do mého života. Nejen blogerského, ale i reálného..Také ve článku jsou mnohdy informace, co se chystá na blog, co nás minulo a jiné informace, kvůli kterým bych jinak musela napsat speciální článek..
 http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


GINGERBREAD LOVES SNOWMAN | via Tumblr
Random picture
 Pondělí pro mě nezačalo zrovna nejlépe, protože jsem se celou neděli učila prvky chemie a ještě jsem je zdaleka neuměla. Jako naschvál ještě nám do němčiny zbývala naučit se básnička. Ty prvky ještě jdou naučit, i když se mi to hrozně plete, ale s němčinou ať na mě nechodí. Nemohla jsem uvěřit, že už za námi je druhý advent! Strašně rychle to utíká a ty Vánoce budou už za pár dní! Tento týden jsem měla náladu ve škole na nic, protože jedna z nejlepších učitelek odjela na výcvik, aby s nmi mohla na lyžák. Odpadla nám fyzika, matika i zeměpis, ty nejlepší hodiny [-_-], při kterých je alespoň nějaká sranda.
V úterý se zkoušely nejsem prvky, ale byla jsem vyzkoušená i z básničky. Dopadlo to...úžasně! Myslela jsem, že za to dostanu tak trojku, ale nakonec jsem dostala za jedna. Ovšem to samé nedopadlo u chemie. Hodně jsem zazmatkovala a dopadlo to na trojku, která mi teď kazí celou stránku jedniček a dvojek v žákovské [:D]. Minulý rok jsem na to hodně kašlala, protože jsem si to neuvědomovala, že jestli se nebudu učit, nedostanu se na svou vysvěnou školu, ale letos se mi zdá, že docela makám. Určitě to taky znáte; začnete dělat, až když vám, jak se říká, hoří za zadkem.
Ve středu odpoledne jsem po škole jela k babičce, která se do Vánoc stěhuje někam blíž k horám a už jsme domluveni, že budu jezdit lyžovat, protože kousek od paneláku budou mít sjezdovku. Jako na zavolanou jsem taky obdržela recenzní výtisky: Kořist, Bohové a stvůry a Nalezenec. Jako naschvál se mi, ale překupily s recenzníma od nakladatelství Host a tak jsem raději hned ve středu začala, protože se vsadím, že po Vánocích moc času nebude. Domů jsme přijeli a já už byla téměř na konci Kukuřičného města.
Travel
Random picture
Ve čtvrtek jsem dokončila recenzi na Kukuřičné město a na stole jsem měla Nalezence, kterého jsem si vzala do školy a naprosto unešená jsem ho přečetla. Do školy se už po výcviku vrátila jedna z učitelek. A zrovna Angličtinářka. Musím se, že přiznat, že mě angličtina poslední dobou baví, ale nejde mi, a proto je to můj kámen úrazu. Po obědě jsem měla mít kroužek "počítače", ale já tomu raději říkám "Grafika". Bohužel kroužek už po tři týdny nebyl, což mě dosti štve. Večer mě chytla kreativní nálada a tak jsem se vrhla dál do projektu, který mám rozpracovaný. Zároveň jsem se pokusila o další layout pro hosting Blog.cz. Ne, nebojte se, nechci se vrátít na Blog.cz [ :D].
V pátek jsme byli všichni ti nejšťastnější lidi na světě. Už jen týden a pak prázdniny! Táta přijel v noci a hned večer odjížděl. Na našem hřišti se konala nějaká akce ohledně Českého Ježíška. Šla jsem se podívat. Byla to nádhera, když se vypouštělo tolik bálónků. Jako vždy jsem nevzala foťák...
Večer se mi podařil objev dne. Našla jsem staré DVD Faktor PSÍ, které jsem neviděla prokletě dlouho. Nemohla jsem jinak než se znova nepodívat na všech 11 dílů první série. Strávila jsem nad tím opravdu hodně času a ještě ráno musela při čtení dokoukávat.
Sobotu ráno jsem dokoukávala Faktor Psí a dodělávala recenze. Vím, že tento týden tu bylo opravdu hodně recenzí, ale já si potřebovala trochu vyprázdnit předepsané, abych se v tom vyznala. Taky jsem si uvědomila, že jsme za celý týden nenapsala ani slovo! Ne, že by se mi nechtělo, ale chytil mě jakýsi blok, ale dnes už cítím, že to půjde. Zato jsem přečetla další knihu Bohové a stvůry, na kterou mám spousty kladných názorů. Jako pravý gamer jsem si stáhla nový modpacky do ...Minecraftu. Ano, hraju MC, ale jen módovaný. [:D] Nelžu vám, když řeknu, že jsem do půlnoci strávila jen vyhledáváním, co a jak v Crafting dead.

 Tumblr
Random picture
Dnes jsem se nějak nerozepisovala... zvláštní. V neděli jsem si navykla vstávat brzy a nějak se mě to stále drží. Jelikož doma už nic nemáme, jedeme alespoň to nejnutnější nakoupit do obchodu pár kilometrů odtud. Dopoledne jsem dočetla Stůj při mně a v pondělí se chystám napsat recenzi, ale ta tu bude tak až ve středu. Chybí mi The Walking dead. Normálně jsem se v neděli koukala na TWD, ale teď musím počkat až do února než budu mít další díly. Už jen jedna adventní neděle a jsou tu Vánoce, na které se nemohu dočkat asi jako spousty dalších. Na příští týden mám v plánu vydat Christmas TAG a zbytek recenzí + možná speciální článek o Vánocích z knižního světa. Dlouho jsem nesledovala statistiky blogu a teprve teď se ke mě dostalo, že jsem přesáhla 4500 views. Moc děkuji!

JmRVW.jpg
Ukázka z povídového projektu

Tento týden mě chytil spisovatelský blok, co se týše povídek, ale blog na tom nijak neprodělal, protože bylo docela dost recenzí a jeden speciální vánoční článek - Wishlist. Hřeje mě u srdce, že do školy půjdu už jen pětkrát a v pátek se učit nebudeme, protože máme Vánoční turnaj. Jediné, co mě mrzí je, že už advent neslavím jako kdysi. Když jsem byla malá každou neděli jsem jela za prarodiči a společně jsme zapalovali svíčky, ale teď nic. Teď jen projdu kolem kalendáře a řeknu si, že je advent. Nic víc....
Zároveň jsem si po dlouhé době zahrála nějaké hry a koukla na několik desítek let's playerů. Jsem asi divná, že mě to baví, ale  pamatuji si dobu, kdy Goga neznala žádná holka a teď nejednou zná každá holka všechny Youtubery. Nechápu, co se stalo. Já jsem YT scénu sledovala už od začátku Goga, kdy sem přišel se svým vlogem. Když jsem se začala bavit o něm, nikdo netušil, kdo to je. Teď řeknu Gogo, ví to. Řeknu Smusa, ví to. Řeknu Stejk, ví to.... Co se stalo?! Také jsem si všimla, že na Youtube narůstá počet Youtuberek typu Nici Koderová, Teri Blitzern a jiné... proč?! Nechci holky nijak urážet, protože i já někdy kouknu na jejich videa, ale proč jich je najednou tolik? 

Slavíte advent tak, že zapalujete svíčky? Jaký byl váš týden?

post signature

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři