Once upon a time [9]


 

Buenos dias, projekt je z dílny mnoha blogerů a jeho česká název je 'Bylo nebylo'. Cílem tohoto meme projektu je seznámit čtenáře s větou z knihy, kterou právě teď čtete nebo jste četli naposledy...
 Pro dnešní den jsem tedy zvolila právě knihu Akta X: Chci uvěřit !
 http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

Akta X na Databázi

 "Celý den bylo zataženo, takže si Monica jen stěží všimla, že už se začalo stmívat."
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
PT0rd.png 
UŽ je to dávno, co jsem si knihu koupila, ale ne natoli dávno, abych si na ni už nevzpomněla. Leží mi stále na poličce mezi těmi staršími, které jsem už přečetla  a přitom si myslím, že si zaslouží být čtena. Řeč je o Akta X: Chci uvěřit, které jsem četla před pár lety, kdy jsem ji dostala k narozeninám. Možná to byla právě jedna z těch, co odstartovaly mé čtecí návyky. Není ani nijak velká, ale kdysi se mi zdála, že je nemožné ji přečíst během pár dní. Jakmile se mi hned naskytne místo pokusím se opětovně ji přečíst a udělat takový re-reading... z toho, co si pamatuji, se jedná o velice dobrou knihu, i když tentokrát to na seriálovou adaptaci asi mít i tentokrát nebude....
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png 
Znáte seriál Akta X? Jaký na něj máte názor a jaký na knihu?


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři