Nedělní siesta #10 - Výjimečně v pondělí

yZLDF.jpg

Buenos dias, včera jsem zapoměla, že je neděle a bohužel jsem už jeden článek zveřejnila, proto se nedělní siesta výjmečně překládá na pondělí, tak se nelekněte. Nedělní siesta je můj osobní projekt, ve kterém si řeknu, co se za uplynulý týden stalo, co mě změnilo a nad čím jsem si lámala hlavu. Takže vlastně taková rekapitulace celého týdne. Ve článku nahlédnete do útržků z mé reality, z mé vescice, z mého života. Je neuvěřitelné, že dnes to je přesně desátý týden, co se u mě tento projekt drží!
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


♡wa1tdisney♡ | via Tumblr
Random picture #1
Když si chci zavzpomínat, co se stalo toto pondělí, tak vůbec nevím, co... ou, počkat, vždyť bylo volno! To byl tak krásný pocit, když jste se ráno probudili kolem osmé hodiny a nemuseli jít do školy. Mco přesně si nepamatuji, co jsem dělala, ale mám takový pocit, že jsem ráno někam jela a pak už strávila většinu času na notebooku s tím, že jsem rozdělávala další články a četla ty vaše. Nevím proč, ale vždy mě to v pondělí  nějak chytne a já dokážu okomentovat několik desítek blogů.
No.. v úterý už jsem musela do školy a nejvíce mě vadilo, že budeme mít odpolední vyučování, i když polovina třídy chybělo, protože se jeli podívat do nějaké střední školy s deváťákama. Jeli ale jenom kluci, takže já jsem byla v klidu. Na úterku ve škole mi vadí to, že mám všechny tři jazyky a odpoledne ještě chemii a fyziku. Nejtěžší den, co se učení týče. Odpoledne mi došla kniha 'Oběť Molochovi', a tak jsem začala i číst, abych vám mohla dát tu slíbenou recenzi! Možná řeknu i malý spoiler, ale není to takové jakobych očekávali, i přes to je to slušná krimi
Středa byla v atmosféře třídních schůzek na naší škole. Kupodivu jsem se ani nebála, abych řekla pravdu, já jsem se jich nikdy nebála. Nemám rodiče, kteří by mi nadávali za známky, jen řeknou, že bych si to měla spravit, dají se mou půl hodinový  rozhovor na téma, kam chci na školu a je po všem. Táto odjel zase brzo ráno, takže to ani nestihl. Já obzvlášť bych tento rok chtěla zabrat, protože je to poslední šance, jak se dostat na vysněnou střední. Kdyby to někoho zajímalo, je to grafiká škola a nebo filmová. Když máma přišla, tak mě dokonce i pochválila, že o mě učitelky říají hezké věci. Akorát fyziku bych si prý mohla zlepšit, ale když mě tam vždy něco ujede na poslední chvíli [ :D]. Vzoreček dobře, zápis dobře a najednou dojde na výpočet a já se do toho zapletu, a to mi matika jde.


NOTHING TO SEE HERE : Mega-Editor | via Tumblr
Random pictures #2
Ve čtvrtek po obědě jsem si tak mířila domů, když v tom mě zastavili, že dnes je grafika, kterou míváme jednou za čtrnáct dní, ale jelikož nás učitelka přihlásila do animační soutěže, museli jsme to dodělávat. Já jsem narychlo něco spatlala, protože abych udělala to, co jsem chtěla, musela bych mít stativ, což já nemám. Myslím si, že to nedopadlo nejhůř, ale mohlo to být lepší, tím jsem si jistá. Alespoň posbírám nějaké zkušenosti.
Je docela divné, že už jsem v osmé a přitom se stále vidím tak malá [ :D]. Když jsem byla já v první a osmačky kolem mě šly, připadaly mi tak vysoké a skoro tak 'dospělé', ale teď když jsem jí já, vůbec se tak necítím.
 Na pátek jsem se tak těšila, protože to znamenalo, že za 2 týdny je Mikuláš! Konečně! Pamatuji si, jak jsem se sestřenkou běhali po vesnici a za každým zacinkáním se otáčeli. I když jsme věděli, že to jsem lidé, měli jsme z nich docela strach [ :D]Nejhorší bylo seběhnout kopec, který byl totálně zmrzlý a klouzal. Navíc jsme ještě měla psa, takže to bylo o to horší. Vlastně my tak spolu trávíme skoro všechny Mikuláše. Vždycky sledujeme, kdy se k našemu baráku přiřítí a já se pak schovám. A to myslím vážně, i když už chodí jen na ségru, nevalezla bych, i kdyby mi slibovali cokoliv. Přemýšlím, proč jim dospělí říkají, že jsou hezcí čerti, protože já v nich nic hezkého nevidím [ :D]...Hodně se na Mikuláše těším, už jen z toho důvodu, že dostanu docela drahou 'sladkost'. Ona to až tak sladkost není, ale pro mě ano...
Po dlouhé době jsem se ve školní jídelně opravdu najedna-  rizoto, takže jsem si nemusela vařit doma a nebo si nedávat tunu té polévky, jen abych neměla hlad do svačinu [ :D] Žít zdravě je někdy namáhavé, hlavně, když se dozvíš, že nejvíce utrácíš za zdravé jídlo, ovoce, zeleninu a jiné.


Na sobotu musel máma do práce, takže se návštěva babičky posunula o den. Já mám soboty takové specifické, protože každou sobotu vstanu brzy, nasnídám se a pak se jdu koukat na seriál Merlin, který mě poslední dobou opět chytil, protože pojednává o Camelotu a navíc tam hraje jeden herec Uthera Pendragona. Toho herce znám ještě z dob, co jsem sledovala Buffy, ale zaboha si nevzpomenu na jméno - A. S. H.
Mockingjay
Random picture #3
Když jsem dokončila to, co jsem chtěla, řekla jsem si, že je načase napsat něco do Bradleyho deníků a s úspěchem mohu říct, že jsem naprosto šťastná, kam se to vyvíjí. Vím, že samochvála smrdí, ale já se nechci chválit, jen říkám, že tento příběh je jeden z těch, co se podle mě vývíjí správně a nepůsobí chaoticky. Většina z toho, co jsem napsala, nebylo promyšlené a já si tam střídám děj vedle děje. V jednu chvíli má Cassie zrzaté vlasy a v druhou blond. Teprve v 'Bradleyho denících' jsem si uvědomila, že to takhle nepůjde a napsala jsem si přesně všechny postavy, jejich význam, charakteristiku a popsala jsem více děj. Pokud se věnujete psaní, zkuste to, je to o hodně lepší než vše vymýšlet z fleku. Dříve jsem si to nemyslela, protože mi to nikdy nevyšlo. Stačí si vzít pár papírů, sednout si a zapřemýšlet se nad úkoly jednotlivých postav, příběhových míst.  :)

Ráno jsem odjeli k babičce, která se brzy bude stěhovat do vesnice kousek od sjezdovky, takže se neuvěřitelně těším na zimu tam. Až přijedu chtěla bych ještě něco napsat do Bradleyho deníků a možná si lámat hlavu s testem z angličtiny, který nás zítra čeká a pode toho, co vím, bude docela těžký.  Nakonec jsme tam byli dlouho do odpoledna a pak ještě za druhou babičkou, takže jsme vlastně neděli objížděli příbuzné. Dokonce už zám svůj další dárek k Vánocům. Teta dostala od kamaráda drahou a luxusní  kosmetiku, ale protože jí nepoužívá, navrhnul, zda by jí nedala mě. Za což jsem neuvěřitelně ráda, protože když jsem ji viděla, zamilovala jsem se do ní. Je to velká krabička. na které je napsaná nějaká ta luxusní značka a ve vnitř je několik druhů stínů, make-upů, rtěnek a ještě něco, co nevím, co je.


GoHome.
Random picture #4
Tento týden se mi podařilo vydat minimum článků, ale jsem ráda, že návštěvnost se o moc nezměnila. Opravdu mě těší, že si někdo ty články čte, protože pak mám důvod se zlepšovat. V pátek jsem byla po dlouhé dbě nominována do LBA tagu a ten vyšel včera, proto se Nedělní siesta o den posunula. Vydala jsem pět článků, když se na to dívám, není to zlé. Bohužel ani jeden z nich není kapitola k povídce a dokonce ani na Wattpadu žádná nebyla. Za to jsem hodně zapřemýšlela a na papír si navrhla několik článků, co se týče zimy. Těšte se i na první Christmas Wishlist, ve kterém nebudou jen knihy[výjimečně], několik článků o tom, jak na mě působí zima, možná dokončíme paranormální trio, zveřejním alespoň kousek povídky.
V osobním životě jsem se zapřemýšlela nad volbou školy a začala podle toho taky pracovat ve škole.
Jaký jste měli týden vy? 




post signature


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři