Once upon a time [7]



Buenos dias, jelikož vás zítra čeká recenze na knihu 'Bílé kosti' rozhodla jsem se přecejen ještě dnes napsat tento projekt. Projekt je z dílny mnoha blogerů a jeho česká název je 'Bylo nebylo'. Cílem tohoto meme projektu je seznámit čtenáře s větou z knihy, kterou právě teď čtete nebo jste četli naposledy...
Pro dnešní den jsem tedy zvolila právě knihu Bílé kosti od spisovatele Grahama Mastertona!
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


Bílé kosti na Databázi
"John dosud nikdy neviděl, že by se kolem statku slétlo tolik šedých vran jako toho vlhkého listopadového rána"

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
PT0rd.png
U knihy ze severského Irska mě zaujala hlavně anotace a dokonalá obálka. Poslední dobou si můžeme všímat, že o severských kriminálnách hodně mluvím, ale mám na to dobrý důvod. Jsou to dokonalé knihy od mistrů svého žánru! Nemusela jsem se rozhodovat pomalu a okamžitě jsem si jí zvolila, protože jde i o novinku z nakladatelství Host. S knihou jse si myslela, že to bude trochu odpočinek od detailního Olsena, ale jaksi jsme se spletla, protože Masterton popisuje činy mnohem více do detailů a nám tak neuniká pohled to něch nejnechutnějších scén. Už jenom, že Irsko je překrásná země, musela jsme si knihu přečíst rychlostí světla! Těšte se na recenzi!
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


Znáte autora nebo samotnou knihu? Jaký máte názor na severské krimi?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři