Nedělní siesta #7 - Podzimní prázdniny


yZLDF.jpg Buenos dias, 
tentokrát tento článek nemá přednastavený a vydávám jej tak, jak jsem ho právě dopsala. V tomto 'Projektu' si povíme, jak jsem vnímala uplynulý týden. Taková rekapitulace celého týdne!

 Článek tak úplně projekt není, ale jde o každotýdenní článek..



http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
 

Tento celý týden byl pro mě jeden velký odpočinek, protože jsme měli celý týden podzimní prázdniny a já byla napříjemně nachlazená, o čemž jste se mohli dočíst v projektu 'Jak si žiju'.
Z neděle na pondělí jsme po  měsících opět spali u našich prarodičů. Po obědě jsem jela domů, protože mi nebylo zrovna nejlíp. Ráno se mi zamotala hlava, pak to nějak přešlo, ale po obědě to opět přišlo. Spát jsem v noci nemohla, protože jsem se každou hodinku budila s tím, že jsem se nemohlo kvůli nosu nadechnout. Takže je vám asi jasné, že jsem se moc nevyspala. 


Facebook 
Další noc byla to samé. Pořádně jsme se nevyspala, hlava mi pukala a nosem nebyla šance se nadechnout. Bylo to fakt hrozné. Když jsme se vzbudila měla jsem postel jako odpadkový koš na kapesníky a stále jich přibývalo. Za celou noc jsme vypotřebovala celý ten štos kapesníků! Z postele jsem málem nevstala a to jsem si šla jen pro prášek na bolest hlavy, která se mi mezitím vyskytla. Když mi bylo lépe pustila jsem si další díly 'The Walking dead', ale bohužel většinu z nich prospala.Když se mi udělalo o ještě kousek lépe šla jsem si vzít notebook do postele a něco málo napsala. 
Středa už byla oproti úterý procházka rájem. Hlava mě přestala bolet a já tedy zase začala fungovat. Napsala jsme si ve středu několik článků, které teď ještě doupravuji a jinak jsem hodně četla, protože 'Zabijáci' dočli do té nejnapínavější fáze. Později jsme objevila e-mail, že jsme vyhrála v soutěži na jednom z knižních blogů, tak jsem byla hodně ráda a už od středy jsem se těšila na Hon. 
Čtvrtek jsem si řekla, že dnes na počítači nebudu pořád a tak jsme to pro náhradu vyplňovala televizí. Zkoukla jsem několik filmů a několik docela dobrých hororů, dočetla Zabijáky a dokonce jsme hodně pokročila v Bradleyho denících +  mám rozepsanou další kapitolu fanfiction na The Walking dead 'Don't look back!'. Ještě, ale sama nevím, kdy ji sem dám. 
Autumn


Byla jsem dost ráda, že nás ředitelka nechala doma i přes ty dva dny, protože bych ve škole chodila pro kapesník každou chvilku. Nechápu, kde jsem se tak nachladila, protože nikdy jsem až takové nachlazení neměla. 
V pátek už jsem si uvědimila, že nám prázdniny pomalu končí. Takže já polovinu prázdnin strávila v posteli s bolestmi hlavy! Fakt jako naschvál! Když mamka přišla z práce řekla, že pojedeme k babičce, protože se něco stalo. Domů jsme dojeli kolem osmé večer a já se pak celý večer koukala na T.A.P.S a nemohla jsme usnout. [ :D] Nedoporučuji se dívat na pořad o lovcích přízraků v noci kolem jedenácté.
Včera jsem pokračovala v tom, co jsem začala předchozí den a to bylo kompletní přenastavování počítače a čištění všech složek. Takový úklid v počítači já musím dělat každý měsíc, protože jinak bych tam už ani ty povídky nenašla. Sestra byla u babičky takže já pomáhala mámě nafocovat a různě fotit oblečení. Navíc mi v pátek přišel Hon a několik záložek, takže jsem začala číst. 

No a tím se dostáváme k neděli. Vstávala jsem dnes nějak pozdě, protože normálně vstávám kolem sedmé. K obědu máma bude dělat halušky a tak jsme museli pro ně a zelí do nedalekého obchodu. Snažila jsem se trochu rozepsat některé z dalších článků a přitom prohlížím ostatní blogy, zda není něco k okomentování. 


relaxing.Tento týden se musím pochválit, i když jsem ležela jen v posteli, stihla jsem napsat hodně stránek různých povídek a nejvíce jsem pyšná na 'Bradleyho deníky', kde jsem o hodně postoupila. Kdežto žádná kapitola nepřibyla na Wattpad, což mě trohu mrzí, ale příště to vynahradím. Od rýmy a bolesti hlavy jsem opustila a už je mi celkem hodně fajn.Viděla jsem několik filmů, na které bych později chtěla recenze, ale uvidíme. Knihu jsem přečetla jednu a ani jsem jich více neplánovala. Vyšlo dohromady s tímto asi 7  článků a měsíce se nám přehouply do Listopadu. Tento týden jsem to trochu s těmi články možná přeháněla, protože většinou výjde jen pět, ale nemyslím si, že je to hodně velký chyba. Měla jsme hrozně času a tak jsem ho využila na blog. Dokonce jsem vymyslela několik nových každotýdenních článků, které by se vám mohli zamlouvat...
Závěrem bych chtěla poděkovat za 3000 views!
Tento týden dostává 'nálepku': Odpočinkový a lenošný, ale plný článků

A co vy? Jaký jste měli týden?

Zdroje: We heart it.com


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři