Once upon a time [3]





Buenos dias, 
je úterý a to znamená, že je čas pro další díl meme Once upon a time.  V tomto meme jde o to, abyste napsali první dvě či jednu větu z knihy, kterou právě čtete.
Po tento týden jsem zvolila knihu - Ghúlmošky navždy...
 http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


"Hluboko v zelených lesích Oregonu se ukrývá malé a zdánlivě obyčejné městečko. "


Můj názor:
Ehm..absolutně netuším, jak jsem se odhodlala tuto knihu přečíst, ale jelikož ségře už dlouho, nečtená, ležela v poličce, musela jsem to zkusit a dát tomu šanci. I já jsem kdysi, když Monster High začínal, milovala ty příšerky. Teď mi ten seriál příjde jako nesmysl. Jsem teprve na pár stránkách, protože mezitím ještě čtu Percyho, kterého už musím konečně dočíst. Zatím mohu říct, že se kapku nudím a bojím se, zda to vůbec přečtu. No.. je vidět, že začínám být náročná... Upřímně mě více než slova zajímají ty nádherné kresby, tak doufejme, že si mě kniha nějak upoutá.
BTW.: Ta věta mi připomíná začátek pohádky... [:D]. Bůhví, co se v knize ještě dozvím.


http://jpeg.cz/images/2014/10/06/vpwbM.png



0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři