Autumn is coming! | RANDOM POST


Autumn ;)
Hi!

Buenos dias, 
je neuvěřitelné, jak ty roky neuvěřitelně letí. Že letí týdny a prázdniny, to víme, ale u rokou jsem si s tím nebyla do nedávna jistá.  Minulo jaro 2014, léto 2014 a najednou je tu můj oblíbený podzim. Je tu i jistá šance, že jde o duhé nejoblíbenější období v roce.
Výlev emocí z přicházejícího podzimu aneb jak si představuji ideální podzim.

 http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



Autumn
Nádherné to barvy!
Poslední dobou často slýchávám, jak se o mě příbuzní baví ve smyslu "Ta vyrostla!" "Pamatuji si, jak tu chodila po čtyrech." a nebo " Za chvíli už budeš volit svoji cestu." Z jedné části jsem za to neuvěřitelně ráda, protože když už jsem v očích nejen rodičů vyspělejší, asi to bude pravda. Ale nadruhou stranu si vždy, když mi někdo řekne něco o tom, jak jsem teď vyrostla, je mi to hrozně líto a těžko se mi udržují slzy. Vím, je to pitomá maličkost, ale já si doteď pamatuji, jak jsem byla malá a chodila pozpátku. A to je už hodně dlouho.

Things I Love About Autumn
Why I love autumn?
Téměř jakoby bylo včera, když jsme se se sestřenicí sebrali a šli k babičce, se kterou jsme chodili na dlouhé podzimní vycházky. A s dědečkem jsme zase krájeli jablka a dávali je usušit na kamna. Když se vysušili, jedli jsme je po kilogramech. Ještě před týdnem bych si na to asi nevzpoměla, protože tyto vzpomínky na mé nejmladší já jsou většinou hodně hluboko uvnitř hlavy. Moc dobře si na tyto podzimní večery vzpomínám, protože jsem je opravdu jako malá milovala.


Nemohu přesně učit, kolik mi asi bylo, ale odhaduji, že jsem ještě do školy nechodila. Na podzim jsem musela začít nosit punčocháče, i když všichni věděli, jak moc jsem je nenáviděla a snažila se z nich, co nejrychleji dostat. To byla ještě doba, kdy sníh napadl už v půlce listopadu a vydržel až do března. Na konci listopadu[když zrovna nebyl sníh] jsme pouštěli draky a lítali s nimi po louce. Jedli jsme křížali, jablka a velké talířky plné toho nejlepšího ovoce jako mandarinky, ananas, jablka, hrušky a hroznové víno. Babičky nám vařili teplý čaj, ze kterých jsem měla nejraději mátový. Moje podzimy jako dítěte byli příjemné a zabavné. Ta zábava venku, když jsme šli s tátou na pocházku. Jak mě házel do spadlého listí, jak jsem se nemohla dočkat dalšího dne...


-
October!
Na podzimu se mi líbí téměř vše. Noci jsem delší a je chladněji. Musím nosit roztomilé svetříky a pít čaj s mátou, ke kterýmu se váže i mé 'dětství' s prarodiči. Taky se mi líbí ty barvy listí. Pestá žlutá a čevená jsou ty nejdokonalejší barvy, které na podzim můžete výdat.  Když se zaposloucháte, tak už neslyšíte příliš moc živočichů a je větší klid. Na podzim se vážou i kabáty, které já moc ve skříni nemám, ale chci to tento podzim změnit.

Stejně tak teplé kozačky, které já doslova zbožňuji. Kožené, černé a ozdobené, co nejvíce to jde! Ráda jdu na podzim do obchodů a nakupuji si věci na sebe. Samé boty, bundičky, šátky a čepice. Dokonce i kosmetiku na podzim ráda kupuji! Stejně jako vždy strávím půlku podzimu v teplé posteli nebo naší naplno vyhřívané třídě[ a pak se diví, že ostatní třídy mrznou], což je trochu zvláštní, že to navrhuji jako věc, co mám ráda.
Podzim je zároveň období, kdy má člověk hodně času na čtení a psaní, čehož já budu náležitě uživat a snažit se zlepšit vše, co se týče psaní. Dokonce i můj nejoblíbenější svátek je na podzim - Halloween! Je škoda, že už jsem z kostýmů vyrostla, i když bych si nejraději objednala nějakou masku a šla tak někam na veřejnost.

10 věcí, které chci za podzim stihnout:
1. Uvařit si mátový čaj, který jsem neměla už roky. 
2. Nakoupit si nové oblečení a - i k mému překvapení- kosmetiku. 
3. Za chladných večerů si sednou s knížkou a přečíst ji celou.
4. Jít ven a blbnou s listím.
5. Strávit ve vaně polovinu večera. 
6. Vysušit si jablka a udělat si z nich křížaly. 
7.  Připravit si šatník na zimu. 
8. Užít si Halloween!
9. Jít alespoň jednou do kina. 
10. Koukat se na své oblíbené seriály.


A book keeps reality away
Ideální čas někam zalézt s knihou.
Podzim je nádherné období, o čem se přesvědčilo spousty lidí, ale spousty lidí se ještě musí přesvědčit. Stačí si vybat něco, co vás baví na podzimu nejvíce. Pro některé je to nakupování a pro některé čtení. Je to na vás! Navíc podzim znamená i blížící se vánoce. Začínám psát seznamy věcí, co bych chtěla a dívám se v obchodech po každé blbosti.  Užívejte podzimu!

Jaký názor máte na podzim? Co chcete o chladných večerech dělat?
http://jpeg.cz/images/2014/10/06/vpwbM.png


6 komentářů:

  1. Podzim je skvělý :3 Ten článek je moc zajímavý, taky jsem si vzpomněla na to, jak jsem byla ještě úplně malá :))

    OdpovědětVymazat
  2. Podzim mám s dětstvím spojený snad úplně nejvíc z celého roku. Už tenkrát jsem ho zbožňovala a vydrželo mi to doteď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též ho mám nejvíce spojené :). No.. každý musí milova podzim. :3

      Vymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři