Nedělní siesta #3 - To je klid!


yZLDF.jpg






Buenos dias, 
týden nám opět utekl neuvěřitelně rychle a já se zděsila, že už zase je dnes neděle.  A jak jsem si tehdy řekla, tak taky splním. Přináším již třetí díl  "Nedělní siesty" kdy si povíme, co se za uplynulý týden stalo a co ne. Taková rekapitulace týdne. Snad vám to nebude tolik vadit, že do téměř knižního blogu zařazuji i něo z osobního. 



http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


Co na to říct? Uplynulý týden byl až moc klidný, ale i přes to se stalo spousty věcí

Spiritual Healing | via Tumblr

✓ Udělat si čas na sebe

.
Na tento uplynulý týden jsem se velice těšila. Já osobně miluji podzimky. To padající listí, teplé a roztomilé svetry, dny strávené nad knihami a s příbuznými. Pamatuji si, když jsem  jsem jako malá se svou sestřenicí přišla k babičce a chodili jsme s ní ven. Když jsme s dědečkem krájeli jablka a dávali je usušit na kamna. Právě proto miluji podzim. A taky jsem si na týden, který je pomalu za námi, dávala předsevzetí, že bude klidnější a zkusím udělat méně věcí. 
Pondělí a úterý probíhalo trochu znuděně, protože byla celkem hodně velká zima a škola až do 15:15. Domů jsem přišla unavená a na moc věcí se nezmohla. Jediné, co mi šlo, je zalézt do postele a pustit si nové díly seriálů nebo  si připravovat články na další dny. 
Středa pro mě tento týden byla poprvé a navždy volná a i klidná. Hodně jsem se soustředila na blog v tento den a snažila se trochu vylepšit nějaké rubriky a co nejvíce článků si rozvrhnout. Navíc ve škole kvůli jedné věci byla velká sranda a to mě hodně pomáhalo v psaní.
Ve čtvrtek mě moje nejlepší kamarádka přemluvila, abych chodila na Informatiku a prezentaci jako kroužek ve škole a po rozhodování sama se sebou jsem tedy svolila.Naštěstí je nás tam docela málo a docela se těším, že se naučím něco kolem HTML kódů, protože pak bych mohla blog zlepšovat ještě více. Bohužel nejela elektřina a my tedy šli otit ven.
V pátek k večeru byla jedna menší akce u nás u školy, protože brzy budou volby na starostu a tak nás součastný starosta opět pozval spolu s celou vesnicí na jeho guláš. Já si sice nedala, ale podle všech byl asi hodně dobrý. Zůstala bych déle než do dvanácti, ale po deváté už jsem byla hodně unavená a tak jsem raději zalezla doma pod peřinu a koukala se na kriminální seriály.
http://data1.whicdn.com/images/140243087/large.jpg

Na tento víkend jsem se hodně těšila, protože po asi třech týdnech, co jsme jezdili na samé soutěže, jsm dostali pouzu a já, tak strávila den doma. Od rána jsem byla zalezlá v posteli, plánovala články, dívala se na jiné blogy a hrála hry. Dokonce jsem se konečně zmohla opět rozjet po asi měsíci Minecraft, do kterého jsem si po hodině strávené jenom hledáním dobrého módu, dala nové pluginy, atd. Bohužel odpoledne nás táta vytáhnul do města, protože v neděli ráno odjížděl zase do práce a potřeboval si nakoupit.

No a jsme v přítomnoti! Právě jsem si dojedla svůj oběd - ravioly se zeleninou a za chvíli odjíždím na menší "pouť".  Málem bych zapoměla na krátký tréning s hasičema před obědem, kde jsem si asi pětkrát zkusila stroj a jelo se domů.

Udělala jsem toho trochu méně, ale za to byl týden klidnější. Možná takové klidné týdny budu dělat často. Sice jsem si slibovala napsat dalších 3 části jedné z povídky, ale vyšla z toho jen jedna k "Vampire nation".  Stihla jsem vydat 6 článků, což trochu považuji za úspěch! Jediné, co mě mrzí, že mi to opravdu nevyšlo, je čtení. Připravovala jsem se, že konečně dočtu Percyho, ale nějak jsem se k tomu nedostala.
Tento týden dostává 'nálepku': Klidný a spokojený

A jaký jste měli týden vy? Stihli jste vše, co jste chtěli?

Závěrem bych ještě chtěla poděkovt za 2100 views! Snad to do konce roku bude 2500 a více.

4 komentářů:

  1. Zajímavý článek :))
    Ty děláš stroj? Já jsem běhala béčka, ale teďka už do hasičů nechodím, protože jsem si tam připadala zbytečná, pak už jsem ani ten útok neběhala, co to předělali :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ale jen krátce, protože jsem 'přešla' do žen místo starších....
      Kdysi jsem též běhala béčka a měla jsem stejný pocit :/ taky mi bylo líto, že nám překopali celý tým. :)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři