News | October 2014


 




Buenos dias, 
tohle sice není první článek v tomto novém měsíci na jehož konci nás čeká můj nejoblíbenější svátek, ale i přesto jsem si našla dostatek času tento článek ještě napsat.
 Ono spíš než news bych to mohla nazvat 'wishlist', ale opět jeden wishlist už tu máme a nerada bych si z  toho udělala bordel.

News on October!
 http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



Článek s podobnou tématikou by měl vycházet každý měsíc a v článku si zhodnotíme, co se za uplynulý měsíc stalo a co by se tento měsíc mělo stát.

Začnu tím, co bych chtěla, aby se za tento měsíc vyplnilo a rozhodně to nebude pouze v tomto mém blogovém životě, ale spojím to i do reálného.

1. Zpravidelnit si články
- Popravdě už mě trochu štve, že většinu článků dělám narychlo a stejně se mi je nepodaří vydat v ten den. Proto bych chtěl si články plánovat. Konktrétně už mám 1/2, ale někdy se mi to kříží.

2. Věnovat se recenzím
 Ať filmové, které v září začali mít i svou rubriku, tak ty klasicky knižní. Nebude to nějaký hodně razantní, ale tak aby šlo vidět, že je to i knižní blog.

3. Dopsat nebo alespoň rozepsat další příběhy
- Neříkám, že chci nějaké nové rozepisovat, protože teď jich tu mám tak akorát, ale chtěla bych si opět zpravidelnit, jak už jsem popisovala v bodu 1. Po School of Aurelius jakoby se země slehla a to samé po Preferido I., který už dokonce má napsané i pokračování. Důvod je ten, že se to bude opět předělávat do finální podoby.

4. Více se věnovat i jiným sociálním s.
- A tím myslím Youtube, u kterého už něco málo mám. Dokonce jsem dokončila i intro, což mi dalo hodně zabrat.

5. Dočíst ty knihy
- V poličce mám pár nedočtených knih, stejně tak jako na notebooku, ale nemohu se k nim taky nějak dostat. Navíc bych to chtěla sfouknout do vánoc, protože už mám s rodiči domluvených dalších asi 5-6 knih nebo 1 celou sérii [záleží jak se rozhodnou] 


Tak mi držte palce! :)


Máte taky svůj seznam přání na příští měsíc? Jaké si chcete spnit nejvíce?









1 komentářů:

  1. Já si takovéhle seznamy píšu každý týden :)) Původně šlo jenom o blog na příští týden, ale teď už jsou to i články, které si plánuju dopředu nebo realita :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři