Jak si žiju #1 [Day with Anika]




Buenos dias, 
nedávno jsem opět narazila na velice zajímavý projekt. Tentokrát se však odvážeme od kniha a půjdeme trochu do mého života. Projekt vymyslela blogerka Rachel-Roo a váže se k němu i název "Jak si žiju". 

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



mkH7E.jpg

Článek s tímto projektem bude vycházet jednou za měsíc možná dvakrát. Takže se nebojte, že bych zaspamovala celou hlavní stánku..

[O tomto projektu jsem se dozvěděla ve škole a tudíž nebude tolik fotek :) ]



6:00
Vlastně ani nevím, proč vstávám tak brzo, když mám spousty času, protože bydlím pá metrů od školy. Stejně se ještě tak deset minut jen tak válím a konečně se rozhodnu se jít obléct a udělat si snídani.


86lYx
7:00 
Začínám snídat musli s mlékem a ovoce. A přitom se ještě jen tak jedním okem dívám na Facebook, Ask nebo Weheartit.


7:30 - 12:00
Tak takhle dlouho jsem dnes seděla ve škole a nemohla jsem se kupodivu soustředit vůbec na nic. Polovina naší třídy chyběla a ke všemu i moje nejlepší kamarádka. A co je škola bez nejlepšího kamaráda?
V pondělí bývám ve škole až do 15:15, ale výjimečně nás pustili domů a a odpadlo odpolední vyučování.

xE7v

13:00
Jdu si jako každý den kromě víkendů zaběhat. Tentokrát, ale jen tak doma, protože se mi absolutně ven nechtělo. Nakonec jsem si to spojila i s venčením psa a jen tak jsem vylezla ven.


14:00 
Mám hodinu do svačiny a tak si sedám k počítači a hned otvírám PhotoShop, protože mě napadlo udělat nové bannery a avatary na Wattpad.com k připravovaným povídkám. Tato 'akce' je trvala přes hodinu a výsledky nejsou nějaké světaborné...

 Piltk

15:30
Před chvílí jsem si dala svačinu a máma už je z práce doma. Jelikož je dnes takový volnější den[nebo spíše byl] rozhodla jsem se z nudy udělat domácí úkoly a trochu porovnat věci ve skříni. Takže takový menší šatní úklid, po kterém jdu chvíli psát na Wattpad nebo normálně do sešitu. A připravila jsem si pvní kapitolu úplně předělaného příběhu School of Aurelius.

17:00
Jdu se dívat na seriály, které mi jako obvykle dávají na COOL -Grimm. Bohužel pak jsem se podívala na ukázky páté řady The Walking dead a málem jsem dostala šok. Jde o mou nejoblíbenější postavu - Daryla Dixona.. No, budu se muset modlit!

dBjup

20:00
Trávím večer v posteli a konečně opět čtu Percyho, kterého už bych měla dočíst. Přitom poslouchám ze sluchátek Saw II.
-- stále čtu
-- dokoukávám SAW II. a jdu si připravovat články na blog. 

21:30
Vypnu notebook, zavřu sešit a na řadu přichází tablet, kde jsem ještě tam půl hodiny a následně i ten zavírám. Tu půl hodinu si prolížím stánky, blogy a nebo něco jen tak hledám. Nakonec si na chvíli pustím písničky  a když už mám mžitky před očima, jdu spát.

SD23j

Tento den byl hodně volný a pro informace, tento článek jsem psala už v pondělí, ale nechtělo se mi to uložit. Proto jsem to o dva dny posunula.Samozřejmě, že jsem přes den dělala i více věcí, ale nechci, aby to bylo hodně dlouhé, protože na to tu je "Nedělní siesta". A to je právě ta věc, kvůli které bude projekt vycházet méně častěji. V nedělní siestě vám řeknu opravdu hodně o mém týdnu a ne každého toto baví. I když mě osobně tyto podobné projekty baví číst i psát.

Jak se vám tento poměrně nový projekt zalíbil?
http://jpeg.cz/images/2014/10/06/vpwbM.png



0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři