Nedělní siesta #5 - Asi jsem se zamilovala..


 yZLDF.jpg

Buenos dias,  ty týdny se mi stále více zrychlují a i když je právě teď sobota večer, dovoluji si polovinu dnešního článku napsat a zítra dopsat zbytek. Tento článek je taková rekapitulace celého uplynulého týdne. Doufám, že to mému blogu neuškodí, protože si myslím, že je to příjemné spestření celého týdne!http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


Jej! Už jen týden a máme tu týden volna, alespoň u mě na škole. Nemůžu se na něj dočkat, protože po tom měsíci a půl chození do školy mě začíná němčina hodně rozčilovat -_-, no nechme to být  a jdeme rekapitulovat!

Když se kouknu do poznámek na pondělí, tak příliš zajímavých věcí tu napsaných nemám. Asi jsem pondělí viděla jako další nudný den, který jsem ukončila na cvičením, které mi teď dva týdny bude chybět. A musím se podělit i to fakt, že jsem začala psát Bradley's diaries: Part two...konečně!

Úterý jsem opět přežila a večer přijel opět táta ze Španělska a jiných okolních zemí. Středa se stala takovým přelomovým dnem, protože domů jsem přišla kolem oběda, jelikož jsme měli něco, co mi nechutná,  a jak jsem tak jedla u notebooku a koukala na oficiální facebook herce Normana Reeduse, který si zahrál roli Daryla Dixona, uvědomila jsem si, že už by měl být zveřejněný první díl páté série- A opravdu! Na jediný seriál, který mě fascinuje od prvních dílů jsem dokázala dívat od prvního dílu. Ve středu jsem si tedy sedla a podívala se na první díl nové a to páté série The Walking dead.  Rozhodně to považuji za takový úspěch, protože jsem velký fanoušek celého seriálu a po nekonečném čekání a uvažování zda moje nejoblíbenější postava zemře, se za pár dní dozvím pravdu.
Tak a u čtvrtku se už uklidním a přestanu obdivovat Daryla Dixona, do kterého jsem se evidentně zamilovala. Kromě třech jazyků v jednom dni jsme odpoledne po dvou týdnech měli IP a mě to oprvdu hodně vzalu, protože jsem si tak trochu uvědomila, že to je jediná práce, kterou bych tak chtěla dělat - grafiku! Pro informace zrovna pracujeme na fotomontážích a těším se na HTML kódy.


I love pumpkin picking

V pátek se u nás slavil Halloween, ale ještě hodinu před ním jsem musela na tréning s druhým týmem, protože jsme v sobotu odjížděli na soutěž, ale o tom později. Po tréningu jsem se stihla časované najíst a valili jsme na místní hřiště. Upřímně jsem byla trochu zklamaná, protože minulé ročníky byli takové více zabavnější a byli jsme tam déle. Ovšem jedna učitelka mě a moji nejlepší kamarádku doporučila na focení a tak jsme se střídali a fotili celou akci. Jsem velice zvědavá na ty fotky, co jsme nafotili [ :D]
Sobota! Jej! Po půl roce jsme konečně vyrazili na další soutěž s týmem, ve kterém běhám ještě za starší a ne za dorost. Před námi stála letošní Podzimka spíše známá jako hry Plamen. Prvě to byli jako vždycky stresy, ale hned po prvním kroku jsem to vypustila docela z hlavy a běžela si v klidu. Pokusím se trochu osvětlit, o co jde. Hry Plamen jsou každoroční závody, kdy se běhá po určité trati většinou kolem 3 kilometrů a plní se úkoly. Letos z nás udělali hodně dobrý tým a i přes nepřesné výstřely, kdy jsem si myslela, že třefím alespoň dva a můj zkažený azimut, jsme se dostali na osmé místo, což je pro nás po dlouhé době místo pod deset. Takže já jsem spokojená, i když mě mrzí ta buzola a střelba, protože vím, že střílet umím. [:|]
Po soutěži k nám jede ségřina kamarádka a já se tak na celý den klidím z pokoje a dělám si 'pevnost' v obýváku.
Untitled

Poslední den v týdnu jsem už zvyklá jet na tréning s klukama, co budou běhat za muže. A ani dnešek nebyl výjimka. Párkrát jsme běhali a já si zkoušela stroj.Ovšem nečekaně nás máma vzala do Brna. Konkrétněji do Globusu. Jeli jsme tam kvůli obědu, protože se nikomu nechtělo vařit [ a  proč ne? :D.] Chvíli jsem psala nebo spíše přepisovala Bradleyho deník do notebooku a jsem ráda, že s tím jsem stále napřed.


Tento týden byla trochu slabší aktivita na blogu, protože mi chybělo spousty fantazie, kterou jsem pravděpodobně vypoužívala ve škole při psaní Bradleyho deníků. Vyšlo jen pět článků z plánovaných šesti, ale i tak to není špatné. Chtěla jsem napsat další kapitolu na Wattpad a následně na blog, ale to mi též nevyšlo.. tak snad příští týden, na který si dávám za úkol konečně přečíst knihy, které mi leží na stole, abych se vrhla na druhý díl od knihy 'Žena v kleci'!

Tento týden hodnotím jako: Klasický týden Aniky Rodriguez s menším bonusem v neděli[BRNO!]..

A jaký jste měli týden vy?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři