Sweather weather | TAG


I love sweather weather♥Buenos dias, užijte si dokonalý pátek i s novým TAGem. Tentokrát to bude čistě podzimní TAG a rekordně - žádný knižní. Do budoucna bych mohal dělat více takových neknižních TAGů, by si našli něco i lidé, co příliš nečtou. Enjoy it!


http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png





Lighting the room x
Vanilka, Skořice!

1. Nejoblíbenější vůně svíčky?
 Jednoznačně je to vanilka nebo skořice. Tyto dvě vůně jsou nádherně pestré a jdou rychle rozeznat. Vždy když jdeme do Ikei, tak je máma kupuje.


<3 autumn tea
"Čaj!"
2. Káva x čaj x kakao ?
Kávu nepiji, protože mi to zatím nechutná a nechce se mi do toho dávat tuny cukru. Kakao jsem měla jako malá ráda, takže mi zbyl jen čaj. Jak jsem se už v nějakém článku zmínila, miluji mátový čaj.Připomíná mi to čas, když mi bylo tak šest sedm. Ráda jsem ho pila a nedávno jsem si to zopakovala :3



Facebook
ARMY style!
3. Oblíbený styl přes podzim?
Já každý rok styl střídám a pro tento rok jsem se zamilovala do velkých věcí. Chlapecké vojenské bundy, maskáčové trika a sukně. Jednoduše ARMY style.  Nosím to, co se mi líbí a co mám v šatníku.


Bad hair day ):
Čepice!

4. Šála x čepice
Šály mi jsou nepříjemný kolem krku, takže je příliš nenosím [ a slyším vždy nadávat někoho, když mě vidí, jak jdu s krkem holým], ale tento rok jsem si oblíbila dokonalou čepici.Je dokonalá, černá a velký nápis fcuk [ asi myšleno jako f*ck :D]. Na zimu si schovávám modrou s "BRR!!"



Fashion
Brooklyn!

5. Nejčastěji nošený svetr?
Já svetry nenosím. Opět důvod 'kousání', ale nejčastěji nosím šedou mikinu s nápisem Brooklyn nebo jiné podobné. Nevím, jak dlouho ho mám, ale kdysi jsem je nechtěla nosit, protože se mi na sobě nelíbili. Teď bych asi už neměnila! :3



Halloween autumn
Halloween!
6. Co je tvoje nejoblíbenější věc na podzimu?
Jedna? Jednu nemám! Mám jich desítky a když už dnes máme ten pátek a u nás je Halloween, říkám Halloween. Strašně ráda ho slavím, i když ne příliš. Rozhodně je to svátek, na který se v roce těším nejvíce.



7. Máš nějakou písničku, která pro tebe znamená podzim?
Přímo tak ne, ale teď jsem si hodně oblíbila Chandelier, která mi zároveň přípomíná letní tábor. Moc pěkná, doporučuji poslechnout. A taková spíše chvilková podzimní závislost patří k seriálu The Walking dead, jehož sountrack je teď též jedna z oblíbených podzimních melodií. :)



8. Jaký je podzim, tam kde bydlíš?
 Když jsem byla malá, byl dokonalý. Za domem máme takovou cestu a tam bylo spousty napadaného listí. Přímo tam jsme se ségrou, když byla malá, a s tátou chodívali k babičce a dědečkovi. Teď je to takový bez barev. Je zima a bahno... na podzim z dětství to v žádném případě mít nebude.



As usual
Černá!

9. Tvoje oblíbené barvy pro toto období?
Zvláště pro podzim je to hnědá, ale můj šatník se v hnědé přímo nevyzná a tak většinu podzimu nebo zimy bych nejraději prochodila v černé barvě, protože hřeje.  Dále žlutá a červená. Podzimní barvičky.


Halloween
Ovoce!


10. Oblíbené jídlo v tyto dny?
Ovoce! Jím ho sice i přes léto a jaro, ale pro mě podzim a zima už od mala typickým obdobím, protože táta nám vozí domů bedny ovoce. Od pomerančů po kila mandarinek. Jinak i křížaly(sušené jablka, hrušky) nebo klasicky všechna jídla, co jím. 



Máte nějaké stejné body jako já? A jaký je váš podzim?

4 komentářů:

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři