The Walking dead | 1.part



http://nd06.jxs.cz/132/995/1c1f8eb931_99349087_o2.png
Buenos dias, pokud jste fanouškem tohoto post-apocalyptického seriálu, který u nás běží na stanici Prima COOL, rozhodně neváhejte se podělte se o svůj názor se mou! V první části tohoto projektu proberu pár bodů, abych tuto challenge nepsala měsíc.. takže otázky a jiné informace jsou tu...
Takže začnu asi jedním člověkem, kterého jsem spojila hned s několika body.
BOD: #1, #18, #19, #25 #26
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png




saving the day


Všechny tyto body spojuje jen jedna postava a tou je Daryl Dixon. Vůbec si nedokážu představit seriál bez něj. Už od zhruba třetího dílu, kdy se poprvé objeví na scéně, jsem si ho opravdu oblíbila a každou sérií se můj 'vztah' k této postavě, kterou ztvárňuje herec Norman Reedus, prohlubuje.Do bodu #1 jsem ho postavila, protože ho beru za nejoblíbenější mužskou postavu.


On sám prokázal nespočetněkrát, že je tou nejsilnější postavou z celého seriálu, i když jsme ho viděli nejednou brečet. Kam se hrabe takový Rick?
Jeho symbolem se stala kuše a kožená vesta s křídly. Podle mě jde skutečně o nejsilnější postavu stejně tak jako nejlépe vypadající. U tohoto bodu jsem ale chvíli váhala, protože jsem si vzpoměla, jak vypadala Rick tak kolem první a druhé série, tak by to bylo nerozhodně, ale teď jak si nechal vyrůst ty vousy, vede Daryl a jeho roztomilý, ale drsný obličej + jeho sarkastický smysl pro humor.

Šíleně mi připomíná jednoho českého herce, ale bohužel už si příliš nevzpomínám na jeho jméno.

Daryla bych si též vybrala jako svého bojového partnera, protože to umí snad z každou zbraní. A jakožto fanoušek kuší, bych měla šanci, že by to právě on naučil mě. Navíc on je i člověk, který je sice drsný a zabíjí po stovkách, ale brání to, co musí. Strategii boje má taktéž dokonalou! Doufám, že vám to nebude vadit, když vám oznámím, že réžiséři The Wlaking dead plánují Daryla zabít. Ale je to pouze fake spoiler nebo pravda?





Daryl Dixon je zkrátka nejlépe vypadající, nejsilnější, nejoblíbenější a nejžádanější postava pro můj fanouškovský mozeček. Dokonce teď přemlouvám mámu, aby mi z ebay objednala triko 'MRS. Daryl Dixon' nebo obal na tablet 'If Daryl Dies, we riot!' :3

http://jpeg.cz/images/2014/10/06/vpwbM.png
Znáte seriál? Jaký máte vy názor na Daryla?




1 komentářů:

  1. Když jsem začínala koukat, tak jsem koukala na český dabing, ale teď už pouze anglicky :33

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři