Once upon a time [1]


 






Buenos dias,
 je úterý a to znamená, že je tu první díl 'Once upon a time', což je úterní meme, kdy musíte zveřejnit dvě či jednu větu z knihy, kterou zrovna teď čtete!
A pro dnešní úterý to bude Percy Jackson: Poslední z bohů


http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png




"Konec světa začal, když mi na kapotě auta přistál pegas."

 Můj názor:
Knihu jsem si koupila teprve nedávno a konečně tam budu mít za sebou další knihu od tohoto geniálního spisovatele. Rozhodně všem doporučuji i předchozí díly!




0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři