Nedělní siesta #1 - Je dnes vůbec neděle?

yZLDF.jpg


Buenos dias
týden nám utekl jako voda a já včera při hraní her začala přemýšlet, jaký to článek se dnes najde a zda vůbec nějaký bude. A rozhodla jsem se pro nový každotýdenní článek se jménem 'Nedělní siesta', kdy si povíme, co se za ten týden seběhlo a co mi nevyšlo. Taková rekapitulace celého týdne v jednom článku. Snad vám to nebude až tolik vadit, ale myslím si, že jednou za čas by se i ten neknižní článek měl napsat.. :)





http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png






Tento týden je dnes zvlášť -nebo spíše byl - hodně, ale opravdu hodně nabitý až do posledního dne. Možná bych mohla říct i pěkně zmatený a docela procvičený.
dance
 Týden začal celkem v klidném těle a nijaké velké akce plánovány nebyly. Ovšem všechny učitelky se asi dohodli, že nám v tento týden napaří tisíce úkolů, takže za celý týden vyšlo snad z plánovaných pěti článků pouze tři ne-li dva. V pondělí jsem si na půl roku dopředu odběhla 60 metrů s ne moc dobrým časem 10 vteřin. Ach, kde jsou ty doby, kdy jsem běhala méně? Jak říkám, já nemám nohy na sprint, ale na vytrvalost...
Středa a čtvrtek byl každotýdenní chaos, kdy se vracím domů až po 18:00 a to si stihnu sotva nachystat večeři a naučit se. Zato jsme pěkně postoupili dopředu s novým vystoupením, jak v moderních tancích, tak v mažoretkách( ano, je to k nevíře, ale chodím :D) V ty dny mě ovládala trochu panika, protože moje "kamarádka" se asi snaží dělat všechno, co já mám ráda a tak jsem byla kapku nervózní.

Just be yourself ♥

No a v pátek ten zmatek nastal- po příchodu domů jedni hasiči, kde se začíná trénovat na Podzimní soutěže na Baldě u Poličky. V sobotu celodenní závody s druhým týmem hasičů, kde jsem se naštěstí byla jen podívat, ale už mě to brzo prý čeká. Fandila jsem velice dobře, ale mohlo to být o místo lepší. Tak stane se!
Ráno v neděli si vstanu a jsem připravená, že bude lenošit a pak si vzpomenu, že v 13:00 máme další tréning s tím týmem, s kterým jsem byla v sobotu v Perálci. Samozřejmě jsem se musela zaučovat a snažit se vyladit s ostatníma a tak jsme běhali tři hodiny. Docela slušné posilování,  protože zvedat neustále savice - pro ty, co neví o co jde- je to to kulatý, co se strká do kádi-  se zdá docola lehké, ale opakuji - zdá...

Takže si po dnešním dni, který jsem dá se říct, že proběhala a procvičila, říkám zda je neděle, den odpočinku. Na začátku týdne jsem plánovala asi těch pět článků a bohužel vyšlo jich jen maximálně polovina. Takže bohužel jsem svůj cíl nesplnila, ale za to jsem si slušně zacvičila...
Tento týden tedy dostává označení: Procvičený a zmatený.

A jaký byl váš týden? Taky tak zmatený?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři